My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 8 June 2011

Jawapan orang BODOH...

‘Saya ikut arahan’

Saya hanya menjalankan tanggungjawab sebagai pelakon dan semua keputusan dibuat adalah arahan daripada pengarah.
Jawapan yang selalu kluar dari mulut pelakon2 kita bila apa yang dia buat tu kena komplen. Pada aku BODOH sangat2 bila dia jawab gitu. Awak kan Allah dah kurniakan akal fikiran, takkanlaa takleh nak pikir masa dapat kontrak tu apa kesannya bila buat gitu...
Pelakon lelaki. Muka ensem dah tapi.........
Pelakon pompuannya. Takdelaa lawa mana pun tapi dah klu orang suruh peluk/usap free2 jantan mana yang tak nak beb...
Tuan Director. Lepas ni aku harap dia ni pikir dulu sebelum buat satu2 perkara, ni bukan Amerika tapi Malaysia yang agama rasminya adalah ISLAM...

12 comments:

syariza09 said...

spatutnya dia tambah la jawapan bodoh dia tu ngan ayat ni
"saya ikut arahan & saya sangat2 suka dgn apa yg saya buat"

miloais said...

tuan director yg besaq kepala... berlagak tak tentu hala bila orang tegur

bila lah artis2 sengal bodoh dan yg sewaktu dengannya ni bereambus dari dunia seni???

sick of statement bodoh baghal depa ni semua...!

Ayen... said...

syariza09 - "saya sangat2 suka dgn apa yg saya buat"..hahaha.yg nilaa sebenonya yg dia nak pastu sanggup bagi jawapan bodoh.

Ayen... said...

miloais - tulaa pasal nokkk...kwn klu kata2 artis ni memang kwn x percaya,sorilaa...byk sgt yg x betulnya dr betul.

Legendary Butterfly said...

Sbenarnya dorang nie nak cepar naik la konon.. tu yang jawab selamba cam tu... tapi sebaliknya dipergunakan... macam-macam

Wan Sandx said...

pelakon sekarang mmg bodoh, sama bodoh dengan tuan director, pasal die lah pelakon tu berlakon macam tu

Ayen... said...

LB - biasenye yang jenis ginilaa selalunye cepat naik dan cepat jatuh....

Ayen... said...

Wan sandx - maknenye pelakon ngan tuan director same bodohlaa yek,kahkahkah....

makdara TERdiva said...

mungkin dia pikir, cara tu boleh menaikkan nama dia sebagai pengarah :P

Ayen... said...

MDT - selalunya memang naik tapi sekejap jelaa......

Ika zulaikha said...

setuju sangatt

Ayen... said...

Ika zulaikha - time kasihlaa sebab setuju ngan kwn,hehehe....