My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 23 June 2011

Dia nak ngorat aku...

15Sekarang ni kan aku dah jarang2 on9 sebab macam aku cakap sebelum nilaa. Malam kelmarin masa aku duk tengah on9 lebih kurang pukul 12 tgh malam klu tak silap tetiba tepon aku terima mesej.
Dia - Hai wak. 
Aku - Aku pun tanyelaa siapa ni?
Dia - S nk bknaln dgr awk blh tk.(nak ngorat org tp ejaan pun x betul)huhu....
Aku - Hahaha...jgnlaa buat lawak mlm2 gini.
Dia - Btul la wak..Ke x sudi.

Aku pun terus tak balas2 mesej dia tu. Entah ye ke tak makwe kan seronok layan rupa2nya jantan,huhuhu... Lagipun pada aku klu pompuan takkan laa dah tgh2 malam tak tido lagi kan.

Ingat kan dah abih rupa2nya malam semalam ada lagi dia anto mesej. "Hai wak"... Aduuhhh!!! ni buat aku rimas ni tapi memang aku tak dan takkan layanlaa awak yek sebab buat masa ni aku masih lagi sayang kat isteri dan anak2 aku...

8 comments:

miloais said...

khabo jahhh terus terang beb
uols dah kawen dah ada anak...
then khabo lagi... "tolong jangan ngorat saya lagi ye...
saya sayang banget dengan keluarga saya..."

Ayen... said...

miloais - itulaa pasal kak milo,pasni klu ada lg kwn akan ckp gitulaa gayenya.....ihiks.

Lina said...

ayat 'buat masa ni' yg tak tahan tu haha...sape lar yg malang tu ek nak ngorat u kikiki

Legendary Butterfly said...

Bahaya tuh kalau dapat msg2 dari orang2 yang kita tak kenai, nak2 waktu malam. kena pulak yang tak reti bahasa...sabar je la kan

Ayen... said...

Lina - hahahahaha....harap2 sampai bila2laa dan bukan 'buat masa ni' je,kuikuikui...

Ayen... said...

LB - tulaa pasal nak ngorat org x kena masa.andai betul pompuan skalipun nampak sgt jenis x brape nak bagus sbb cbuk duk nak menggatal tgh2 malam,waktu org pompuan lain dah sedap tido......huhu.

makdara TERdiva said...

pergh!!! bahaya tuh!!!

Ayen... said...

MDT - apa yang bahayanya makdara.....