My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 21 June 2011

Lama dah rupanya...

Sedar tak sedar rupa2nya banyak hari dah aku tak update blog aku ni,huhuhu... Takde arahlaa berukbeng dah tak pakai pulak tu seminggu dua ni cbuk yang amat sangat dengan eksperimen kat lab so aku malaslaa nak bawak lappy pegi kerja.


Sebabnya klu aku bawak tapi tak berkesempatan nak bukak tak guna jugak, buat letih membawak je kan. Rindu tu memanglaa rindu kat blog korang tapi terpaksalaa aku pendam je perasaan aku ni. Nanti klu dah reda ckit kesibukan aku ni Insyaallah akan aku pegi melawat blog2 korang yek kawan2, jangan bimbang...ihiks.

4 comments:

miloais said...

bz banget uols ni...

tak pe.. take your time my fren...
jangan lupa terus udah lah ye...

hik hik hik

makdara TERdiva said...

kerja harus diutamakan..blog no. 3 @ no 4 pun takpe :)
pelan2 kayuh bro

Ayen... said...

miloais - Insyaallah kwn xkan lupakan blog n uols semua......hehe.

Ayen... said...

MDT - betul tu kerja harus diutamakan....