My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 14 June 2011

Letih ulang alik...

Aku rasa arini laa ari paling letih buat aku. Letih buat kerja tu biasalaa kan dah nama lagi kerja tapi ni letih duk ulang alik. Mula ngan pagi tadi, ikutkan arini mak mentua aku ada temujanji kat klinik. 

Kebiasaannya aku akan bawak ngan isteri aku sebab klu sorang2 pun boleh cuma cerewet dan lambat ckitlaa sebab nak kena kluar/masuk kerusi roda lagi, nak angkat dia lagi, nak parking keta lagilaa susahnya sebab kawasan klinik tu sempit.

Pagi tadi seperti biasa aku anto kakak dulu ke skolah pastu baliklaa semula. Sampai je kat rumah bibik cakap 'cik puan'(isteri akulaa) dah pegi. Aik!!! Bukan ke nak pegi ngan aku ke? Rupa2nya miss komunikesyen, dia dah mintak tolong member dia temankan,huhuhu... Skali dah ulang alik pegi ke bandar pastu balik rumah.

Tengahari pulak lepas ambik kakak selalunya dia ikut pegi tempat kerja aku tapi arini dia cakap nak balik terus. Kat rumah katanya boleh tido, boleh main ngan adik. Nak tak nak aku pun antolaa balik. Kali kedua ulang alik balik rumah pastu datang semula ke bandar.

Dan kali ketiga memang terpaksalaa sebab lepas anto dia balik kenalaa pergi semula kerja dan abih kerja balik semula ke rumah. Maka arini saja aku terpaksa ulang alik sebanyak 6 kali dari rumah ke bandar dan dari bandar ke rumah. Letih...

4 comments:

Lina said...

ala sekali sekala beramal jariah uikss ape kene mengena pulak ek hehe tp kan suami n bapa mithali u tu hehe

Ayen... said...

Lina - hehehehe....jgnlaa kate gitu,xdelaa mithali sgt pun i ni,ihiks...

MiLanGurLz said...

jauh perjalanan . luas pemandangan . banyak pengalaman. HAHA! =)

Ayen... said...

Milan - klu betul2 jauh xpe,ni dekat je cuma ulang alik tu yg byk kali.permandangan pun x luas manalaa.....huhu.