My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 30 June 2011

Laki dia memang pantas...

Aku tak bermaksud nak melucah ni cuma aku pelik je. Mana taknya dalam surat kabo arini ada kluar satu kisah kat mahkamah yang mana seorang suami dituduh 'gigit kemaluan isteri'. Sebabnya ialah si isteri kabo tak nak/letih bila laki dia ajak ehem ehem,ihiks...

Klu isteri gigit kemaluan suami nampak macam logiklaa jugak sebab korang sendiri pahamlaa kan,hehe... Ni suami gigit kemaluan isteri. Bukan senang tu kan tapi laki dia boleh buat maknanya memang hebatlaa laki dia tu,hahaha... Macam2 betullaa yek tapi kelako pun ada jugak aku rasa bila bacanya.

2 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

heheheh mumula baca nak gelak pon ada! mesti benang tak dapat, sekali ha...gigit terus, ahhahaha! sian gak kat isteri dia..

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - kwn pun kekadang tu klu wife letih,x dpt jgk tapi buat2 cool dahlaa kan walaupun bengang.X terpikir plk sampai nak gigit gitu,hahaha....