My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 6 June 2011

Aku jadi tertanya2...

Klu dapat kat tangan aku mende alah ni memang isteri dan anak2 dah tau, mesti channel 801 - 817 (sport)... Aku kan orang lelaki normal laa tu, betul tak?.. Tapi sekarang ni bukan aku nak cite pasal remote ni.

Yang aku nak cite ni adalah pasal antara beberapa sukan yang aku suka main dan suka nengok. BOWLING... Klu sebelum ni aku nengok cara diaorg baling apa semua je sebab manalaa tau kot2 aku boleh tiru kan,hehe... tapi baru2 ni tak tau mcmana tetiba je aku terpikir. 

Terpikir dengan pemain2 boling ni tak kiralaa baik pemain negara kita sendiri atau dari negara luar, kenapa?....
Kenapa pemain2 pompuan pakai seluar pendek/skirt?... Yang bukan islam tu oklaa kan tapi yang islam? Dan aku rasa pemain2 malaysia sekarang ni ramai jugak yang beragama islam, pun pakai seluar pendek/skirt jugak.
Dan kenapa pemain2 lelaki boleh pulak berseluar panjang walaupun bukan beragama islam. Mesti korang cakap lantak diaorglaa... Memanglaa lantak diaorg dan aku pun bukannya nak marah pun cuma tertanya2 je kenapa boleh jadi terbalik gitu.

4 comments:

miloais said...

pakai seluar pendek
utk menyenangkan pergerakan
hahahaha

dahhh... tu alasan sengal iols jahhhh!~

Ayen... said...

miloais - dah tau mesti akan ade jawapan gitu tp masalahnya pemain2 lelaki ok je pakai seluar panjang.....

~nadyahoney~ said...

biasa la tu, lagi yg diharamkan lagi tu la nak dedah..

Ayen... said...

nadyahoney - bangga kot org nengok peha ngan betis dia,huhu....