My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday 4 June 2011

Kena tag lagi...

Aku ni sebenonya tak berapa nak berminat sangat ngan 'tag' ni tapi dah Pn Lina tag jugak maka terpaksalaa buat,huhuhu....

Hah!!!.. Nak kena cite 7 perkara pasal diri sendiri?.. Aduuhhh yang nilaa paling aku lemahnya sebab nak kena mikir tapi oklaa aku citelaa ckit2..

* Aku ni bukan sombong cuma jenis pemalu ckit ngan orang yang tak berapa nak kenal lebih2 lagi orang pompuan,ihiks...
* Boleh dibawak bergurau.Katalaa nak kata apa pun kat aku masa bergurau janji jangan babitkan hal peribadi.
* Aku suka nengok cite2 yang kelako dan cite2 aksi. 
* Antara sukan yang aku suka ni sama ngan Pn Lina jugak iaitu aku suka main bowling,hehe...
* Aku jugak suka akan 'window shopping',aku suka nengok2 je sebab tu je yang mampu,kuikuikui...
* Sebut pasal bercuti memang aku suka sangat2 tapi jarang dapat pegi sebab paham2 jelaa yek.
* Yang paling aku tak suka bila nengok ada antara mak2 dan bapak2 yang suka pukul anak depan khalayak ramai.

Ok aku rasa tu jelaa kot yang mampu aku bagitau serba sedikit tentang aku. Harap2 korang puas hatilaa yek sebab klu aku nak cite sampai yang dalam bilik tido mampus aku kena tido kat luar,huhuhu...

No comments: