My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 9 June 2011

Arini baru cbuk...

Dua minggu cuti skolah, seminggu lebih rileks arini baru sibuk ckit. Nak melawat blog korang pun tak sempat arini. Tapi yelaa klu sempat pun tak boleh nak melawat jugak sebab laptop tinggal kat umah,hahaha...

Bukan aku lupa nak bawak tapi memang sengaja tinggal sebab aku tau dah klu bawak maka tak jadi kerja. Korang jangan cakap aku ni malas pulak sebab dah nak bukak skolah baru nak buat kerja.

Aku ni kan kerja kat makmal, klu aku cuci awal2 nanti nak bukak skolah kena cuci sekali lagi sebab berhabuk semula. Tu yang aku cuci masa dekat2 nak bukak skolah. Bukan aku je buat gitu, geng2 aku yang lain pun gitu jugak,hehe...

6 comments:

MiLanGurLz said...

waaah . pekerja cemerlang nie. hik3x! =)

miloais said...

iols nak kata gak la... hang memang malas pun!
hahahahha

*larikkkkkkkkkkk*

~nadyahoney~ said...

hanya kita jer yg tau aper kjer yg kita patut buat

Ayen... said...

Milan - Syyyyy!!!!jgn cakap gitu malulaa AG,kuikuikui....

Ayen... said...

miloais - hahahahahaha....kuang asam betul akak milo,hehe...

Ayen... said...

nadyahoney - betul tu.....