My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 30 December 2011

Baru punya beb...

Cer korang nengok kat bahagian 'ruangan sembang' aku kat sebelah tu. Kosong je kan, yelaa tak kosong apanya benda baru. Aku tak taulaa betul ke tak tapi aku baca kat blog2 orang ada yang kata yang shoutbox lama tu dah nak ditamatkan perkhidmatan percumanya. Aku pun apa lagi dah ada peluang dan kesempatan ni teruslaa tukar pada yang baru ni. Ok gak kan,hehe...

10 comments:

miloais milo said...

iols tak reti guna mende tu...
eheheheh

azLiNa MiLan HasHim said...

fuhhhh ayen . nak yang baru sokmo dye . ahaks ! =P

Ayen... said...

miloais milo - penting gak mende tu kak pade iols sbb mudah utk member2 tinggal jejak...

Ayen... said...

Milan - mestilaa dik,barang baru kan baik punyeee.....hehe.

BENA said...

kite dah buat testinggggggg . hahahah ;)

Ayen... said...

BENA - testing..testing..time kasih cik bena ek,hehe...

whitecappuccino said...

fibox ke ni?

Ayen... said...

whitecappuccino - a'ah...fibox.

ikatankasihku said...

wat gapo mender tu gak..hihi..kawe pon dah tinggal jejak!

Ayen... said...

ikatankasihku - hahaha...mengade betullaa,geli dengornya cakap gitu.apa2 pun time kasihlaa sbb sudi tinggal jejak,hehe....