My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday 27 December 2011

Kita cbuk dieorg pun cbuklaa...

Minggu ni kan minggu akhir cuti skolah. Minggu ni jugaklaa aku ngan geng2 makmal lain akan cbuk untuk menyiapkan segala keje2 yang tak beres lagi.

Dengan stok yang tak setel2 lagi. Fail yang dua tu oklaa jugak setelnya tapi yang jadi masalah sekarang ni ialah fail bahan kimia, pening kepala aku.huhu....

Dengan cuaca yang hujan dan lembab ni, mood pun jadi lembab jugak. Nak buat blog lagilaa lembab rasanya sebab otak jadi tepu tak tau nak mengarang cite.

Jap lagi pulak dengar cite ada skolah nak buat lawatan kat makmal. Aduuhhhh.... Dieorg ni dah nak bukak skolah pun nak buat lawatan lagi. Orang duk cbuk nak mengemas/membersihkan makmal dieorg cbuk pulak datang nak melawat.

Yang aku jadi lagi serabut tu sebab makmal aku penuh dengan buku2 koperasi. Sekarang ni kan parent2 cbuk datang beli buku untuk anak2 so makmal aku sebelah ngan koperasi makanya jadi transit bukulaa sebab ruang koperasi sempit tak muat nak simpan buku dengan jumlah yang banyak.

Esok aku nak basuh makmal so nak tak nak arini aku akan bagitaulaa kat cikgu koperasi supaya clearkan semua buku2 tu. Tak kanlaa kerana dieorg aku nak biarkan makmal aku kotor. Skolah nak bukak dah minggu depan.


Published with Blogger-droid v2.0.2

24 comments:

Anonymous said...

selamat menyipakan sume kerja!

azlinamilan said...

rindu smart ! =D

Unknown said...

rindu suasano makmal time sekolah dulu..hehe

norhidana said...

hehehe sibuk2 skrg nih, sume yg keje ngn sekolah dh mule sibuk sbb nk mulekan keje semula... murid2 nk kembali ke sekolah...

selamat membersihkan makmal yek...

p/s:tq join blog saya yek..:)

semutsengal said...

Err, dah nak awal taun bizi yaa.


HAHAHAHAHA

terpatrisinarabadi said...

bz2 pon berblog gak..fokus2 ..he3

pena rozie said...

Sabar ek....

Ayen... said...

Lelaki Ini - time kasih,mmg nk kene siapkn jgk dlm minggu ni,huhu....

Ayen... said...

Milan - dah rindu dtglaa sini.tp rindu kat smart ke rindu kat Ayen Giggs tu,kuang3x.....haha

Ayen... said...

Papa Mifz - sumo org akan ckp gitu sbb dh lama tinggal kan tp kwn dr dulu blajar kat makmal smpai skrg keje pun kat makmal,tu yg x brape nk rindu kat makmal....kihkihkih.

Ayen... said...

norhidana - org yg keje kat skolah akan tau situasi ni kan,hehe...time kasih jgk sbb sudi singgah kat sini.

Ayen... said...

semutsengal - yelaa mmg bz sgt2 skrg ni...

Ayen... said...

ikatankasihku - kita kan pakai tab so kat mane2 pun boleh berblog walaupun bz,hehehe....

Ayen... said...

pena rozie - semestinya kak PR,bz mcmane skalipun sabar tetap kene sabar,ihiks...

a.samad jaafar said...

Ohhh... cikgu rupanya..

saya agak lambat update sebab sibuk.. bila sibuk..idea menulis merajuk..tu yg menulis pun ntah apa2 tu..mukurlah rakan blog sporting.. sudi jgk membaca.. termasuk Ayen.. err..cikgu Ayen..

whitecappuccino said...

ha'ah! pejam celik pejam celik dah nak buka sekolah da next week! wah! makmal tu tentu bagus sebab tu ada sekolah nak datang lawat!

Ayen... said...

a.samad jaafar - bkn cikgulaa bang,kuli bawahan je kwn ni......hehe.

Ayen... said...

whitecappuccino - masa/waktu skrg ni sgt2 cepat berlalu,sedar x sedar dah sebulan.xdelaa bagus sgt lab skolah kwn ni,biasa2 je...

Telor Power said...

selamat sibuk kan diri eh incik ayen..kehkehkeh

Ayen... said...

telor power - huhuhu...nak xnak kene pakse gak diri ni utk rajin.

Telor Power said...

aku percaya ko memang kene rajinkan diri tambah2 sekolah dah nak buka nie kehkehkeh. selamat bekerja ayen

semutsengal said...

sebuk lagi ke cikgu ?


Err

Ayen... said...

telor power - klu tau xpe bang....hahaha.

Ayen... said...

semutsengal - last2 cuti ni mmg kene cbukkan diri bang.lg satu kwn bukan cikgulaa bang,awk jgn panggil gitu,huhuhu....