My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 31 December 2011

Kurangnya sivik dia...

Sebenonya aku dah lupa mende ni tapi tak tau mcmane tetiba datang teringat semula. Dah alang2 dia datang kat ingatan aku ni baik aku cite kan,hehe...

Kesah ni berlaku ari khamis lepas, aku pegilaa makan pagi ngan member2 kat sebuah warung tu. Warungnya biasa2 je tapi sebab makanan dia sedap makanya orang sentiasa ramailaa.

Lupakan pasal sedap tak sedap tu sebab apa yang aku nak cite ni adalah pasal sorang mamat tu. Orangnya aku rasa memang cerdik pandai sebab pakai baju batik. Kerja kerajaanlaa tu sebab ari khamis kan kakitangan kerajaan kena pakai baju batik.

Masa tu aku dah lepas makan cuma nak abihkan kuih je ckit lagi. Meja pulak betul2 belakang sinki. Datanglaa mamat sorang tu nak basuh tangan ke apa aku tak tau. Dalam duk kat sinki tu tetiba aku dengar bunyi dia buang hingus, srreeehhhhh!!!!... Kuat pulak tu.

Terus dalam hati aku berkata kuang asam betullaa mamat ni selambe je dia buat gitu. Orang tengah ramai kuat pulak tu. Aku tak taulaa orang lain dengar ke tak tapi yang pasti memang aku dengar dengan jelas perbuatan dia tu. Takde sivik betullaa kan...
 

16 comments:

azLiNa MiLan HasHim said...

eee . geli geli geli !

Papa Mifz said...

ish buruk betul perangai...hmm..

storyfromme said...

adoi, memang potong selera nak makan betul la mamat 2.

syariza09 said...

kalo g mkn, sy mmg x akan duduk dkt2 ngan sinki...pantang sgt2..x sanggup tgk org kumur2..eeiiiuuu

ikatankasihku said...

pengotornyr dia..loya tekak dgr mcm tu..

delarocha said...

huhu... klu tgh mkn cendol terus hilang selera

whitecappuccino said...

eiiii!! masa dia sekolah takder subjek sivik hehehe..

Ayen... said...

Milan - memang geli weehhh...

Ayen... said...

Papa Mifz - tulaa klu budak kecik oklaa jugak,huhu....

Ayen... said...

storyfromme - nasib baik dah lps makan klu x mmg potong stim betullaa...

Ayen... said...

syariza09 - klu boleh mmg xnak duduk kat sinki tapi xleh buat apa sbb meja lain sume dah penuh mase tu...

Ayen... said...

ikatankasihku - loya ek,kui3....

Ayen... said...

delarocha - hahahaha....cendol oh cendol.

Ayen... said...

whitecappuccino - yelaa agaknya yek,hehehe...

pena rozie said...

kotor la...

Ayen... said...

pena rozie - yelaa kak PR,kembang tekak ni....huhu.