My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 23 December 2011

Lama dah x main ni...

Malam semlm aku dapat mesej dari nombor yang aku tak kenal. Bila baca mesej tu dia nak ajak main bowling rupanya. Tanya punya tanya rupa2nya kerani pejabat.

Aku ni pun sebenonya dah lama tak main bowling so dah kebetulan pulak dia ajak, apa lagi setuju teruslaa. Lagipun member2 aku yang lain pun ada join gak, oklaa tu.


Published with Blogger-droid v2.0.2

18 comments:

Lina said...

ingatkan dah pencen haha

ikatankasihku said...

sesekali main bowling ngan kengkawan mmg seronok!

Ayen... said...

Lina - pencen apanya,tunggu org ajak tak ajak2 pun....huhu

Ayen... said...

ikatankasihku - mmg seronok,dah bila kita nak main sama2 skali,hehe...

whitecappuccino said...

main bowling memang best!

anieMD said...

lama gak x asah bakat ni...jom!! bila lg turun kl?

miloais milo said...

best banget gi main bowling...
opis iols akan buat gak main bowling ni
tahun deapn - tak sabar nak tunggu ni!

a.samad jaafar said...

saya tak berapa suka plk main mende ni.. mungkin saya suka sukan yg lasak kot.. sukan gusti.. mana nak cari partner hah??? hihihi..

Ayen... said...

whitecappuccino - best sangat2...

Ayen... said...

anieMD - nanti saya nk naik kl saya bgtau ek,kita main skali nak?...

Ayen... said...

miloais milo - mesti kak milo ni teror kan main boling...

Ayen... said...

a.samad jaafar - kahkahkahkah....kuang asam awk bang,xlehlaa nk partner ngan kwn sbb kwn ni kecik sgtlaa.takut plk kena lambung ngan awk nanti,huhu...

pena rozie said...

Dah lame tak main tu kompem masuk longkang. ha...ha...ha....

delarocha said...

amacam?

byk dapat point atau byk masuk longkang?


ahaksss

Papa Mifz said...

Den pun lamo dah x main

Ayen... said...

pena rozie - walaupun lama dh x main tp x msuk longkang kak PR walau sy cuba jgk tuju ke longkang.....kihkihkih.

Ayen... said...

delarocha - point standart kwnlaa bang nk kata byk sgt pun x nk kata rendah sgt pun x.yg pasti ataslaa dr 100 tu,hahaha...

Ayen... said...

Papa Mifz - dh lama x main tu eloklaa main skali skale utk rilis tension....