My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 2 December 2011

Dah puas bising sekarang nak senyap pulak...

Ni bukan berkait ngan mulut yek. Ni pasal ekzos keta aku. Mula dari beli keta dalam tahun 2001 dulu terus tukar ekzos bising. Maklumlaa dulu muda lagi kan, sekarang ni bila umur dah meningkat rasa macam serabutlaa pulak telinga ni bila dengar ekzos bising,huhuhu...

Makanya pagi tadi aku pun pegilaa kedai ekzos, tukar semula yang standard. So ekzos keta aku sekarang kembali macam masa mula2 aku beli keta dululaa, senyaaapppp je. Barulaa rasa tenang ckit bila memandu,hehe...


Published with Blogger-droid v2.0.1

18 comments:

Papa Mifz said...

Bising2 mmg bikin fikiran srabut bro,hehe

a.samad jaafar said...

memang dari dulu tak suka ekzos bising..'make up' kete memang nampak ganas tapi bunyi slow.. hahaha..tapi itu dulu laa..sekarang pakai kete jenis org berfamili la plk..

ikatankasihku said...

da tiba masa bersara dah..hehehe

محمد رازيق said...

hehe.. betul bro.. kalau kuat sanagt pun bingit.. salam kenal bro

delarocha said...

baru la JPJ tak kejarrrrr... ahakss

Ayen... said...

Papa Mifz - memang serabut klu bising2 skrg ni bang...

Ayen... said...

a.samad jaafar - klu keta org berfamily memang x selesa ekzos bising bang...

Ayen... said...

delarocha - betul tu bro,hahaha....

Ayen... said...

ikatankasihku - dah berumur ni kena bersaralaa yek,ihiks...

Ayen... said...

Mrazqi - setuju...time kasih bro sudi singgah sini..

wan nurul hezrina said...

bak kata si sudin...ooo tak mo bagi bising yea...pakai ekzos buluh...haha moralnya sila pakai ekzos buluh..

Lina said...

haha ingatkan hati muda sampai bila2

pena rozie said...

ha...ha...ha.... dah bersara ek...

ikatankasihku said...

guna ekzos buluh lah..:)

Ayen... said...

wan nurul hezrina - xnaklaa pakai buluh,kang buatnya pecah buluh tu kat lampu isyarat x ke lg kuat bunyinya.....huhu

Ayen... said...

Lina - hati akan tua tp 'anak muda' mmg sampai bila2laa,hehehe...

Ayen... said...

pena rozie - dah sampai seru kak PR,kuang3x.....ihiks.

Ayen... said...

ikatankasihku - xnak cari pasallaa,kuikuikui....