My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 12 December 2011

Besornya batu dia...

Ari sabtu lepas aku pegi kl sebab nak anto kakak sulung aku balik. On de way pagi tu kiteorg singgahlaa kat satu r n r sebab nak sarapan pagi. Dah dekat2 nak abih makan tu ayah aku pun tunjuklaa kat anak2 aku yang dalam nasi lemak dia makan ada batu.

Malaslaa nak kecoh2 kan lagipun ckit lagi nak abih makan so biarkan jelaa. Mungkin tuan kedai tu tak perasan kot yang dalam masakan dieorg ada batu sebesor itu. Besor betul aku rasa klu tertelan mau tercekit,huhuhu...


Published with Blogger-droid v2.0.1

18 comments:

wan nurul hezrina said...

gluppp tercekik!mcm mana ado batu besaq lagu tuh?

miloais said...

besornya batu tu....
kalo tak tercekit - tak tau lah nak kata....

pena rozie said...

x perasan kot. Tp kalau jd kat PR pun, PR akan diam tak payah la kecoh-kecoh...

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

mak aihh, besaunya batu tu! bahaya betul...

a.samad jaafar said...

TAK BASUH BETUL2 LA TU.. ATAU BATU TU SBG RESEPI RAHSIA AGAKNYA.. ERR.. BERBAIK SANGKA LA KONON.. hihihi

delarocha said...

ishhh... bahaya tu

anieMD said...

boleh buat batu cincin tu..haaa...

BENA said...

pikir positif. die tak perasan kotttt . heee~

Ayen... said...

wan nurul hezrina - xtaulaa mcmane blh ade batu besaq tu,huhu..

Ayen... said...

miloais - mau x tercekik klu tertelan tu...

Ayen... said...

pena rozie - mgkinlaa kot dia x perasan.xpelaa maafkn jelaa ye x?..

Ayen... said...

FIFIEY LYCHEE MARATION - memang bahaya sgt2 utk kesihatan tu,hehe...

Ayen... said...

a.samad jaafar - hahaha...resepi rahsia ek,awk jgn gitu bang,hehe...

Ayen... said...

delarocha - mmg bahaya bang,jgn main2.batu tuuuu....hehe.

Ayen... said...

anieMD - hahahaha...pandai awk yek.

Ayen... said...

BENA - sbb pikir positif tulaa malas nk komplen,klu x mmg komplen punyalaa...haha.

ikatankasihku said...

besar giler batu dia...haih napelah diaorg sambil lewa wat keje..huhuhu

Ayen... said...

ikatankasihku - susah nk ckp,mgkin pada dieorg ni 'x kesahlaa pelanggan tu janji aku dpt duit'...kwn agak jelaa,huhu...