My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 30 December 2011

Skolah anak...

Arini aku cuti sebab kena pegi skolah anak untuk majlis orientasi murid tahun satu. Masa anak sulung dulu oklaa jugak sebab dia punya fizikal besar ckit, ni adik. Aduuhhhh...

Tapi yelaa kan orang cakap jangan pandang sebelah mata kan, walaupun kecik setakat ni alhamdulillah anak kedua aku ni takde masalah untuk menyesuaikan diri dengan kawan2 baru.

Aku harap sangat anak kedua aku ni akan mengikut jejak anak sulung untuk menjadi yang terbaik dan cemerlang, amin...


Published with Blogger-droid v2.0.2

4 comments:

miloais milo said...

hari ni budak2 tahun satu daftar sekolah...
iols dah lepas - last year... eheheheh

semalam untuk budak2 tingkatan 1....

Ayen... said...

miloais milo - owh...tingkatan 1 uols semlm eh kak milo.tingkatan 1 skolah kwn arini...

ikatankasihku said...

mudah2an adik pon sama , bijak macam kakak dia =)

Ayen... said...

ikatankasihku - time kasih atas doamu itu,Amin......hehe.