My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 7 December 2011

Coli ngan sluar dalam berterabur...

Tghari tadi aku kluar makan ngan member2 aku. Balik dari makan tu member sorang tu ajak pegi ambik kain alas meja bilik gerakan skolah kiteorg kat dobi.

Masa kiteorg lalu kat sebatang jalan tu aku nengok beberapa helai coli dan sluar dalam berterabur kat atas jalan. Tak taulaa aku sape yang punya tu.

Ntah ada orang curi pastu dalam duk kelam kabut terjatuh kat situ ke apa, wallahhualam. Yang pasti klu tuan dia tu ada yang lain lagi kat umah takpelaa tapi buatnya sume ilang? Korang paham2 jelaa kan,huhuhu...


Published with Blogger-droid v2.0.1

10 comments:

delarocha said...

huhu... boxer ada

a.samad jaafar said...

kenapa tak dikutip..dicium.. hahaha...

pena rozie said...

Ish... tak de keje lain ke???

Ayen... said...

delarocha - boxer xde bang,sume yg ada lg kecik dr boxer.....hahaha.

Ayen... said...

a.samad jaafar - jgn carik pasal bang,jalan utama tu kang x sempat nk cium sluar dlm/coli,kita dulu kena cium ngan keta....huhu.

Ayen... said...

pena rozie - ntahlaa dieorg ni kak PR.....ihiks.

wan nurul hezrina said...

mcm nie pun ado ker??

Ayen... said...

wan nurul hezrina - adelaa sape ckp xde?dunia skrg ni benda pelik dh jd x pelik...

ikatankasihku said...

hahahaha, takkan derong nak wat modal kot....kih3

Ayen... said...

ikatankasihku - ntah apa taste org yg ambik tu sbb kwn tgk sumenye mcm fesyen org tua je,hahahaha....