My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 30 December 2011

Buat lagi,aku tutup lubang tu...

Ni kesah semalam tapi aku nak cite jugak. Bukan sebab nak tunjuk aku ni rajin walaupun aku tau aku memang rajin,kuikuikui...

Dalam banyak benda yang aku cuci, tang kipas atas meja guru nilaa yang aku lemah ckit. Mana taknya kipas ni memang jadi tempat kegemaran burung2 untuk bertenggek.

Klu setakat bertenggek saje takpe tapi ni dahlaa bertenggek siap buang taik lagi kat atas meja guru. Bila dah gitu yang susahnya sape?.. Akuuuuuu jugak.

So lepas aku cuci semalam, aku terus bagitau kat bos aku yang klu lepas ni ada lagi taik burung kat situ, aku nak mintak peruntukan untuk tutup lubang kat atas pintu makmal yang selalu jadi tempat burung tu kluar masuk.

Alhamdulillah bos aku pun setuju dengan permintaan aku tu. Dia cakap takpelaa klu pasni burung2 tu masih buat hal lagi, tutuplaa.hehe...


Published with Blogger-droid v2.0.2

14 comments:

azLiNa MiLan HasHim said...

wah wah wah . ayen pekerja dedikasi . ihiks ! =)

telor power said...

hahahaha kerja tu satu ibadah ayen, jgn byk merungut kehkehkeh

BENA said...

suke la tuiiiiibos dia setuju cadangn en ayen . hihihihi



# hamboi gelak sakan ehhh orang jatuh motor . grrr grrrr

Ayen... said...

Milan - mmg dh dilahirkn jd rajin gini cik milan,xdok arohlaa.....kui3

Ayen... said...

telor power - betul ckp awk tu bang tp bkn kwn merungut tu,membebel je....haha.

Ayen... said...

BENA - mestilaa suke cik bena dh org setuju kan.psl gelak tu bkn nk gelaknya tp sbb kelako terpaksalaa jgk gelak,kahkahkahkah....

pena rozie said...

Tutup jangan tak tutup...

Ayen... said...

pena rozie - hahaha...tutup jgn x tutup ek.dia buat lg pasni mmg xleh masuklaa dia.

Munnafendy said...

buatkan sarang burung kat luar bilik guru tu..heee

Ayen... said...

Munnafendy - hahahaha...bagus gak idea tu ek.

syariza09 said...

harap2 brg tu buat lagi la, br leh dpt peruntukan tutup lubang tu kann

ikatankasihku said...

ni sesi tayang bulu kaki ke ape..kui3

Ayen... said...

syariza09 - klu boleh tak naklaa gitu sbb klu dia berak lagi maknanya kenalaa panjat skali lagi,huhu...

Ayen... said...

ikatankasihku - kahkahkah...kuang asam betul dlm byk mende tu bulu kaki jgk yg nengoknya yek,ihiks...