My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 7 December 2011

Cepatnya dia kluar...

Beberapa bulan lepas aku beli samsung galaxy tab. Sepanjang aku guna ni memang aku sangat2 puas hatilaa. Mungkin pada sesetengah orang tak best sebab besar tapi pada ok je. Klu pada aku tak ok buat apa aku beli kan.

Ari yang mak/ayah aku balik haji baru2 ni, semua ahli keluarga berkumpul. Pastu kakak ipar aku berminat lepas dia belek2 tab aku ni. Apa lagi terus dia bagi duit suruh aku tolong belikan.

Petang semalam aku pegilaa kat kedai yang aku beli tab aritu, cina tu cakap yang model aku dah tak kluar. Kan lepas model aku samsung kluar pulak model yang 10 inci dan sekarang ni kluar lagi model 7.0 plus macam gambo kat atas tu.

Memang kelasss gua cakap lu, mahal ckit je dari tab aku. Lagi nipis dan adalaa beberapa lebihnya dari yang aku punya ni. Cepat betullaa samsung ni kluar model baru.


Published with Blogger-droid v2.0.1

10 comments:

ikatankasihku said...

canggih manggih

pena rozie said...

Boleh taip blog tak???

Ayen... said...

ikatankasihku - mengikut peredaran zaman...

Ayen... said...

pena rozie - boleh...blog ayen skrg mmg guna galaxy tab kak PR,ihiks...

BENA said...

entah bila bena boleh dapat tab2 nihhhh . heee ;)

Ayen... said...

BENA - mintaklaa masa hantaran kawen nanti,kuikuikui...

Papa Mifz said...

Galaxy tab terbaik ;-)

Ayen... said...

Papa Mifz - semestinya Galaxy tab terbaekkk...

wan nurul hezrina said...

mmg kalau cameraker,handphone ker gadget2 nie cepatjer kuar yang baru..sbb tuh nilai cepatjer menurun..canggih2

Ayen... said...

wan nurul hezrina - tp nak buat camne kan klu x buat gitu kang ketinggalanlaa jwbnya,x gitu.....ihiks.