My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 22 December 2011

Sakitnya kepala...

Lama tak bersiaran bukan sebab saje2 tapi sebab sakit kepala. Memang sakit gua cakap lu. Sakit sangat2, tak penah lagi aku kena macam ni.

3 ari aku tak mampu nak bangun. Aku rasa puncanya ialah masa nak balik keje petang jumaat lepas. Waktu tu ujan lebat giler dengan angin kencang so mgkin akibat kena ujanlaa.

Start pagi sabtu sampailaa ke ari senin aku tak mampu nak buat apa2. Aku rasa macam nak cabut skejap kepala letak tepi. Malam tak boleh nak tido. Pegi klinik, lepas makan ubat apa sume pun tak jadi gak.

Last2 skali aku ambik air zam zam yang ayah/mak aku bawak balik dari tanah suci baru2 ni, sapu kat kepala sambil tu aku lekat pulak kool fever kat dahi. Alhamdulillah kesannya bertambah baik.

Sekarang ni dah ok dan aku rasa macam diri aku ni ibarat mati hidup semula,huhu...


Published with Blogger-droid v2.0.2

8 comments:

ikatankasihku said...

la ye ke yen...
kesiannyer..nasib dah ok..tu la, sape suh main hujan, kan dah..lain kali sediakan payung sebelom hujan k...

jaga diri =)

a.samad jaafar said...

aYEN.. assalamualaikum..

kalau saya sakit kepala.. saya tuam dgn ais pada belakang tengkuk.. setakat ini ia sgt berkesan..mencuba tak salah kan?

miloais milo said...

demam teruk ni...
tak pe nokk... banyak2 kan rehat ye...

Ayen... said...

ikatankasihku - mmg kena sediakan payung dululaa lps ni sbb serik dah rasanya,hehe...

Ayen... said...

a.samad jaafar - ye ke bang,bolehlaa cuba pasni klu kena lagi,time kasihlaa bg info tu....

Ayen... said...

miloais milo - mmg lama betul sy berehat baru2 ni kak milo,ihiks...

whitecappuccino said...

bila sakit kepala, habis sakit seluruh badan..akak selalu juga sakit kepala..esp bila hari panas terik dan bila banyak kerja dalam satu masa..memang stressed.alhamdulillah dah lega tu..

Ayen... said...

whitecappuccino - saya ni jarang sgt kena sakit kpale gini,tu yg skali kena teruk sgt kot.mmg abih seluruh badan sakit2 tp alhamdulillah dh ok...