My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 6 December 2011

Korang sanggup tak?...

Para aktivis pembela haiwan daripada pertubuhan AnimaNaturalis mengadakan tunjuk perasaan dalam keadaan bogel di tengah dataran Plaza de Espana.

Aktivis-aktivis yang terdiri daripada wanita dan lelaki itu mengutuk perbuatan membunuh haiwan dengan tujuan untuk menghasilkan kot pakaian berbulu. Tubuh para aktivis itu mengandungi tompokan berwarna merah bagi menggambarkan darah.

Mereka berbaring dalam keadaan bogel dan menindih antara satu sama lain di dataran itu yang menempatkan beberapa buah pawagam, kafe dan restoran.


:> kesah kat atas tu bukan kat malaysia yek tapi nun jauh kat negara omputih. Agak2 orang kitalaa tak pun korang sendiri sanggup tak buat gitu,kuikuikui...


Published with Blogger-droid v2.0.1

11 comments:

pena rozie said...

x dok keje lain ke????

makdara TERdiva said...

pitam! :P

Ayen... said...

pena rozie - ntahlaa kak PR dieorg ni.....huhu

Ayen... said...

MDT - amboiiii pitam makdara yek,hahaha...

a.samad jaafar said...

alangkah bagusnya kalau aku turut ada di situ... hahaha...

a.samad jaafar said...

t kasih kerana sudi memberikan pandangan dlm blog saya.. saya amat menghargainya.. saya masih belajar menulis yob weihh..

Ayen... said...

a.samad jaafar - kwn pun rasanya gitu jgk klu ada kat situ,bertuah sgt2laa....kuikuikui.

BENA said...

*pengsan tak bangun2 . errrr*

Ayen... said...

BENA - ye ke pengsan,hehe...

wan nurul hezrina said...

negara takder pegangan agama islam mcm2lah..nak boikot banyaklagi cara yang lebih cerdik..

Ayen... said...

wan nurul hezrina - yelaa kan,apelaa dieorg ni x cerdik langsung.....huhu.