My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 3 January 2012

Sakitnya hati aku...

Ni pasal taik burung yang aku cite minggu lepas. Kan ari khamis minggu lepas aku dah cuci kipas ni. Ari jumaat aku cuti pegi skolah anak untuk ari orientasi pastu terus sambung smpai semalam.

Datang pagi tadi, bukak je makmal nengok2 ada lagi taik burung tu. Nasib baiklaa burung klu orang memang aku sule lubang punggung tu.

Oleh kerana itu makanya jap lagi aku akan jumpa bos aku dan mintak peruntukan untuk tutup lubang2 yang menjadi laluan burung tu kluar masuk.

Bengang betullaa pagi2 dah spoilkan mood aku. Jawabnya kenalaa panjat skali lagi untuk cuci kipas tu,huhuhu...


Published with Blogger-droid v2.0.2

16 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

ekekek! mesti bengang weh kene cuci taik burung, kalo atas kreta pon mencik kan :)

ikatankasihku said...

lagi sekali kene tayang betis lagi lah ni..kui kui kui....

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - memang tgh bengang ni kak wehhh...huhu.

Ayen... said...

ikatankasihku - hahaha...xnk dahlaa sbb takut nanti ade yg geram plk,kui3..

telor power said...

kehkehkeh.....ari tu cuci , sekarang nie dah kotor,cepat betul jd kotor. buat la perangkap kat burung2 tu

Munnafendy said...

tu la...suh buat sarang burung kat luar tu xnak...haha!

Ayen... said...

telor power - tulaa pasal tp kwn dah kabo kat bos suruh pasang jaring supaya dia xleh masuk dah,huhu...

Ayen... said...

Munnafendy - hahahaha...kuang asam betul awk.

BENA said...

eeeeeuuuyewwwww . ayen la kene bersih kan ? errrr yekssss . haagagag

wan nurul hezrina said...

kena tunggu burung2tuh pastuh tangkap anto kt zoo..huhu..tp sekolah mummy dulu2pun byk taik burung..

pena rozie said...

Mintak bantuan la...

Ayen... said...

BENA - yelaa ayenlaa sape lagi?huhuhu...

Ayen... said...

wan nurul hezrina - nak tunggu mcmane,dia berak mase cuti je klu kita ada dia tak dtg plk...kui3.

Ayen... said...

pena rozie - bile main ngan taik ni kak PR mane ade yg sudi nak bantu,huhuhu....

ikatankasihku said...

geram?! hallamak..kuang kuang kuang....

Ayen... said...

ikatankasihku - ye mmg saye geram tau.....huhu.