My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 23 March 2012

Apa kata korang...

"RM0.00 Perhatian kpd 013x1x6x9x, anda diminta tebus BONUS Servis SMS Kandungan Skrg! Sms ON KB ke 39977. Jgn Abaikan.


DTech8062707"


Aku selalu sangat dapat mesej gini tapi selama ni bentuk mesej dia tu biase2 je tapi kali ni lain ckit. Yang aku tak tahan tu siap pesan 'Jgn Abaikan',huhuhu...

Dia ingat aku ni bodoh sangat gamaknya. Andai betul skalipun takpelaa, sedekah jelaa kat orang yang memerlukan sebab aku memang tak kan caye mesej2 gini.....ihiks.

Tapi aku yakin klu dalam sehari dia anto seribu mesej gini sekurang2nya seorang dua pasti ada yang terjerat kan. Nak2 klu yang dapat tu budak2 tak ke suka dieorg.

Apa kata korang pulak tentang mesej2 gini...


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

miloais milo said...

iols selalunya akan abaikan aje
terus delete aje sms camni...
tak de makna nya

a.samad jaafar said...

malas baca..delete terus..buat semak kat tepon aku je !

Mr.Clive said...

hahah sapa sapa yang jadi mangsa dengan scam gini memang nak kene terajang...xlogik betol laaa!hahah

delarocha said...

huhuhu....delete jeee

whitecappuccino said...

memang terus delete bila dapat msj gini.

Telor Power said...

terus delete jer...jgn nak ngada2 ikut arahan msj tu.