My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 2 March 2012

Malunye akuuuu...

Tadi lepas solat jumaat, aku singgah kat Cimb bank jap sebab nak bayor kad kredit. Orang taklaa brape ramai sangat masa tu.

Masuk je pintu aku tengok suasane dalamnya dah berubah. Lagi nampak luas dari kebiasaannya. Dengan bangganya aku terus pegi kat mesin nak bayor tu.

Orang kat mesin sebelah adelaa tapi kat mesin tu takde so dengan romentiknya aku sambil lewa bukak beg duit pastu bukak pulak tab sebab nak tengok nombor kad.

Pakcik jaga bank tu ada kat belakang duk menengok orang kluar masuk. Mgkin kat aku pun dia tengok jugak kot,ihiks...

Dah lama duk berdiri kat situ, dah stanby nak tekan butang2 kat mesin tu skali aku tengok lain macam je mesinnya. Rupa2nya tu mesin nak kluarkan duit daaaaa,huhuhu...

Dengan buat muka tak salah aku pun pegilaa kat mesin sebelah pulak. Pakcik jaga tu tengok je kat aku tapi aku buat macam takde ape yang berlaku sebab malu kan,hahahaha....


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

Telor Power said...

Bhahahaha...stail la lu ayen.

Papa Mifz said...

muahaha...adoi bro mcm mano leh silap nih...

ikatankasihku said...

pehhhh, gelabah2....apepontakboley..kui3

Ayen... said...

Telor Power - stail apenye,stail malu adelaa bro.....huhu.

Ayen... said...

Papa Mifz - ntahlaa bang,kwn pun xtau mcmane boleh salah mesin...hahaha.

Ayen... said...

ikatankasihku - malu gua cakap lu.....apepontakboley,huhu...

Kalamhati said...

hehehe takpe2 maintai macho..

Ayen... said...

nak cover malu punye psl kenalaa maintainkan jgk macho,hehehe...

anieMD said...

haaaa...ala,malu2 kucing jer kan... :)

Ayen... said...

anieMD - kucing pun x semalu kwn rasenye....hehe.

Mr.Clive said...

hahaha mesti dia pikir macam macam masa tu... XD

Ayen... said...

Mr.Clive - agaknyelaa kan,hahaha...