My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 29 March 2012

Semua terkejut...

Selalunye rutin pagi aku dalam pukul 830am - 845am aku ke kantin untuk sarapan pagi ngan member2. Tapi semalam aku dah dengar ada suara2 yang berbunyi sebab katanya aku takde kat makmal waktu kedua.

Memang tak dinafikan dalam seminggu tu adalaa 2,3 ari dalam jadual ada kelas waktu kedua. Walau begitu sebelum pegi aku cakap dulu kat cikgu tu dan dia sendiri kata ok, ok.

Takpelaa yang tu tapi apa yang aku nak cite sekarang ialah pagi ni dalam jadual waktu kedua ada kelas. So pukul 815am tadi aku pegilaa kantin.

Masing2 bila tengok je aku ambik polistrin untuk bungkus, sume buat muka pelik. Ada yang cakap, aiii tak nak berkawan ngan orang dah ke sekarang. Ada yang perli buat2 tanya arini ari apalaa. Yang mengutuk usah cakaplaa,hahahaha.... Celakak betul dieorg.

Yelaa memang dieorg sume pelik sebab selama ni aku makan kat kantin, bersembang ngan dieorg tetiba arini aku bungkus pulak. Apa2 pun sebelum nama aku disebut dalam mesorat baik aku buat baik dulu...hehehe.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

LadyBird said...

itu lebih baik kan...
utmkan keje dulu..

whitecappuccino said...

makan sorang2 la gamaknya tu?

delarocha said...

sekali sekala

Telor Power said...

tindakkan yang bijak.....tu
bagus la ayen. kena kurang2kan melepak

ikatankasihku said...

kus semangat ..byknyer

Mr.Clive said...

hahah pandai mainnn bro!kehkehkeh