My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 27 March 2012

Lewat giler...

Letih ke apa aku tak tau sebab yang pasti aku lambat sangat2 bangun pagi arini. Korang bayangkanlaa pukul 7 baru sedar. Takleh bayang? Takleh sudah...

Nasiblaa aku terdengar bunyi apa entah tadi yang membuatkan aku tersedar. Klu tak mampuslaa aku, dahlaa arini ada masa pertama kelas masuk makmal,huhuhu...

Tapi alhamdulillah berkat ketenangan yang ada dalam diri ni aku lewat 4 minit je,ihiks... Insyaallah aku akan pastikan pasni kejadian ni tak kan berulang lagi.

Mesti ada yang cakap, elleehhh yelaa tu.Takpe kita tunggu dan lihat jelaa nanti,hahahaha...


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

ikatankasihku said...
This comment has been removed by the author.
anieMD said...

alahai 4 minit jer..ok lg kot..kalau saya selalu jer lewat..hehe...

Pen Biru said...

heheheh..ada le tu..oooooooopsssss

Telor Power said...

isk3....... mesti tido lewat ni