My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 8 March 2012

Dengan aku senang je...

Arini tghari aku tak cbuk sangat walaupun dalam jadual ada kelas smpai pukul 415pm. Ari lain smpai pukul 240pm je. Pulak tu tghari tadi aku tak ambik anak2 sebab ibunya ambik.

Lepas makan kat kantin tadi, mata ngantuk pastu dalam kepala bolehlaa tido pasni kat makmal sebelum solat asar. Sampai kat makmal aku tengok kat papan putih ada macam latihan.

Sambil tutup pintu makmal terdetik gak dalam hati, sape pulak yang tulis sebab rasanya sebelum aku pegi makan tadi takde cikgu yang masuk.

Rupanya masa aku makan kat kantin ada cikgu datang tulis awal2 sebab dia ada keje lain. Aku baru je nak lelap mata datang pelajar ketuk pintu. Aduuuhhhhh kacau betullaa budak2 ni dalam hati aku.

Dieorg cakap cikgu suruh salin dan jawab latihan kat papan putih tu. Aku cakap ok masuklaa. Tak lama pastu aku pun cakaplaa sapa yang dah siap anto pada aku kat depan.

Dah sume anto tu aku cakap ok boleh balik padahal masa ada lagi 15minit,hehe... Masing2 dengar boleh balik sukalaa. Terus je ketua kelas cakap, banguuunnn.... terima kasihhh cikgu. Baca doa apa sume pastu balik. Sukanya dieorg boleh balik awal tadi.

Dieorg suka boleh balik awal tapi dieorg tak tau yang 'cikgu' ni lagi suka sebab boleh sambung tido ckit lagi. Main ngan aku senang je,hahaha...


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

Mr.Clive said...

hahaha sayangnyer takde cikgu macam bro ni masa belajo dulu...kehkehkeh XD

delarocha said...

win win situation la tuu

Telor Power said...

ayen boleh mengajar....bagus2

ikatankasihku said...

ari ari "cikgu ayen" suka tido...

Ayen... said...

Mr.Clive - klu ade agaknya ramai yg x berjaya skrg ni kan,kahkahkah...

Ayen... said...

delarocha - ye betul tu bang....ihiks.

Ayen... said...

Telor Power - hehehe...time kasih bang yek sbb puji kwn.

Ayen... said...

ikatankasihku - hahahahaha....pandailaa awk yek,apepuntakboley..

Papa Mifz said...

nasib baik takde punch card setiap kali kelas kan...hehe

Ayen... said...

Papa Mifz - berat klu ade,hahaha...