My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 19 March 2012

Main pasir kat Teluk Chempedak...

Sabtu lepas sebelum balik umah mak aku, anak2 cbuk ajak pegi pantai Teluk Chempedak nak main pasir. Dieorg dah pegi ngan ibunya pagi tu tapi biaselaa budak2 kan, mane puas so ajak pulak aku pegi sebelah petangnya.

Lama betul dah aku tak pegi ke pantai ni padahal tak jauh mane pun,ihiks... Klu dah duduk tepi pantai makanya macam2 mendelaa aku dapat nengok.

Ada yang main layang2, ada yang buat aktiviti macam aku  ngan anak2 dan yang paling best nengok ialah pasangan kekasih yang bermesra2an kat tepian pantai. Main suap2an, cuit sini cuit situ, ada jugak yang main baring2 pendek kata macam2 ada.

Seronok kan maklumlaa sedang bercinta, segalanya indah belaka. Semuanya ni bukan aku intai tau tapi berlaku berhampiran dengan anak2 aku main. Kan salah satu tanda dunia nak kiamat ialah setiap perlakuan maksiat tiada lagi berselindung serta dilakukan di khalayak ramai tanpa rasa bersalah. Nilaa salah satu sebab aku jarang nak bawak anak2 ke tempat gini. Aku tak nak dieorg tengok perkara2 negatif untuk masa depan dieorg.

Klu yang cina usah cakaplaa, baju seksi yang biase orang pompuan kita buat tido dieorg selamba je pakai kat orang ramai. Dieorg takpelaa kan, tak kira dosa pahala.

Apa2 pun bagi aku terpulanglaa pada diri masing2 nak menentukan cara idup masing2 kan. Siapalaa aku nak menegur, kuasa pun tiada lagipun zaman sekarang silap tegur tak pasal2 kita yang kena balik.

Makanya dengan iman yang serba kurang ni, tengok jelaa yang mana boleh buat penyedap mata....hahahaha. Yang pasti aku bahagia bila nengok anak2 gembira.


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

ikatankasihku said...

wah syoknyer lepak2 kat tepi pantai..
ala ayen, orang bercinta, biasalah, bergurau senda, main tepok amai2..hehehehe

Mr.Clive said...

Teluk chempedak ni katne bro?lawa pasir dia..bersih.

miloais milo said...

bestnya main2 pasir kat tepi pantai....

beb - bab pakaian tu - kalo kat sini
lagi lah beb...
kadang2 rasa - lagi baik depa berbogel aje lah...!

Telor Power said...

best2....ayen kalau dtg lagi cuba tgk ada tak perkataan "WU" di area kawasan teluk(ala kawasan yg kena naik lalu jambatan tu) kat batu besar tulisan spray kaler merah hitam hehehehe..... itu tadalah tinggalan jejak aku masa nakal2 dahulu

Pen Biru said...

ni nak citer pasal main pasir ke..pasal org pakai baju seksi..hahahahah

Mr.Clive said...

bermulanya hari rabu esok...selamat malam bro!