My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 9 March 2012

Beza antara abah ngan ibu...

Macam yang korang taulaa kan setiap pagi jadual menganto anak2 ke skolah akan digalas oleh ibunya sebab anak2 masuk skolah pukul 745am.

Ibunya masuk keje pukul 8am makanya elok sangatlaa lepas anto anak2 terus dia masuk keje. Aku bukan takleh nak anto tapi aku masuk keje pukul 730am.

Tapi pagi ni aku terpaksa anto anak2 sebab ibunya mc, tak sihat. Bila abah menganto paham2laa kan memang nak kena awallaa ckit. Dalam duk kelam kabut tu sampai je kat skolah tengok2 beg makanan tertinggal,huhuhu...

Rupa2nya masa aku pegi skejap tu bibik dah tepon banyak kali nak bagitau beg tu tertinggal tapi aku tak dengar sebab tepon aku duk dalam beg keje kat belakang.

Nasib arini ari jumaat, dieorg balik pukul 12 lebih. Yelaa memang dieorg boleh beli kat kantin tapi sekurang2nya klu ada bekal tu bolehlaa buat alas perut sementara waktu kan.

Tapi mende dah nak jadi nak buat mcmane, betul tak? Nilaa beza antara abah ngan ibu. Takde arahlaa dah abah anto skali skale je,ihiks...


Published with Blogger-droid v2.0.4

16 comments:

ikatankasihku said...

abah dah tua..memang gitu..

Ayen... said...

ikatankasihku - abah dah tua?...kuang asam betul,huhuhuhu...

miloais milo said...

bila orang lelaki sesekali ambik-alih tugas yg biasa di buat orang perempuan... memang akan ada yg tertinggal - tertcicir dan berbagai'TER' lagi lah....
ehehehhehe

ikatankasihku said...

memang pon..wakakakakaka :P

Ayen... said...

miloais milo - hahahaha...xleh nak ckp apelaa sbb mmg betul kan,ihiks...

Ayen... said...

ikatankasihku - ermmm yelaa betullaa tu,huhuhu....

whitecappuccino said...

ishh! abah ni..nasib laa anak tu tak suruh pusing balik ambik..

Kalamhati said...

huhu sebab tu anak2 perlu dua2..abah dan ibu..saling lengkap melengkapi hidup anak2..=)

Mr.Clive said...

hahah setailo la hang ni bro!kehkehkeh....
xpe xpe...belajo dari pengalaman,ye tak?lain kali,xlupa...kahkahkah XD

Papa Mifz said...

lain kali takmo lupa2 lagi yer..hehe

lisa said...

memang takkan jadi seperfect apa yang ibu buat, hehe tp at least dah cuba buat sebaik mungkin mcm apa yg ibu buat =)

Ayen... said...

whitecappuccino - tulaa pasal...

Ayen... said...

Kalamhati - sebenonya begitulaa tp kadang2 x sume yg dpt gitu kan...

Ayen... said...

Mr.Clive - betul bang,belajor dari pengalaman...hehe

Ayen... said...

Papa Mifz - insyaallah akan cube tak lupa lg pasni...ihiks.

Ayen... said...

lisa - saye setuju...