My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 1 March 2012

Li Tua Di Langkawi...

Salah sorang pelumba bergambo dengan peminat,hahaha...

Arini pelumba2 beskal Li Tua Di Langkawi sampai ke kuantan. Masa aku nak kluar ambik anak2 balik skolah tadi aku terserempak ngan Cc. Dia baru balik dari kluar ke mane entah.

Dia tanya aku nak ke mane. Aku bagitau nak pegi ambik anak. Dia cakap haaa siaplaa bertape dalam keta sebab beskal dah nak sampai tu. Sume jalan dah start tutup.

Penamat dieorg dalam bandar, skolah anak2 aku pun dalam bandar makanya korang paham2 jelaa. Memula aku ikut jalan dekat, puas menunggu sebab polis asyik lepas keta yang kat jalan utama je.

Aku pun apa lagi pusing balik pastu pegi ikut jalan lain pulak. Alhamdulillah ok. Tapi bila nak balik yang tak oknya. Hampir satu jam aku duk bertape dalam keta ngan anak2. Jalan dah mula tutup sepenuhnya sebab pelumba2 dah hampir tiba.

Walaupun lama duk menunggu tapi aku puas sebab anak2 suka hati dapat nengok dari dekat pelumba2 beskal tu...


Published with Blogger-droid v2.0.4

14 comments:

Mr.Clive said...

hahah nama ditukar dengan siutnyaaa...kehkehkehhh...

bro,ko bila mau join li tua ni pulak?kehkehkehh

Ayen... said...

Mr.Clive - best x nama tu,hahahaha...bila kwn nak join?x sempat dah bang,usahkan nk kayuh seluruh semenanjung 20km pun dah rase nk tercabut peha,ihiks...

Telor Power said...

boleh cuba ayen.....kayuh pelan2, setakat 20km tu apa ada hal

ikatankasihku said...

kenelah dgn namanyer, yg tua2 je yg join, nak nak ayen ni, da tua da pon , kan

Lina said...

ada tokoh dah tu...kira klu masuk kelompok le tour org x mmg ingat salah seorang pelumbalah kiranya haha

Ayen... said...

Telor Power - mmg boleh kayuh 20km tu tp masalahnya org dh smpai sejam kwn baru smpai.....huhuhu.

Ayen... said...

ikatankasihku - hehehe...amboiii x sayang mulut nampak.

Ayen... said...

Lina - time kasih sbb awk mmg memahamilaa,ihiks...

whitecappuccino said...

wah! patot hari tu kayuh beskal jugak la Ayen.

Mr.Clive said...

anak anak murid harni apa khabar bro? hoho :)

Ayen... said...

whitecappuccino - tulaa pasal cikgu,hehehe...

Ayen... said...

Mr.Clive - arini dieorg x masuk lab bang,sume duk kelas so kwn xtau kabonye mcmane.sihat kot.....haha.

Telor Power said...

takpe la...janji sampai, bila selalu kayuh nanti dah tak terasa dah... semua tu bergantung pada usaha diri sendiri


* bg alasan byk ni babap nanti baru tahu
kehkehkehkeh....!

Ayen... said...

Telor Power - hahahaha...betullaa tu ape yg awk ckp.mmg kwn ni tgh berkire nk beli beskal tp ongkos kureng lagilaa bang,hehe...