My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 18 March 2012

Korang boleh???..

Aku ni klu bab makan sayur memang gagal, tak taulaa nape. Sebab tak diajar dari kecik kot. Tapi tak jugak kan sebab kadang2 ada orang tu masa kecik dulu tak makan tapi dah besar makan pulak.

Macam aku ni klu masakan yang aku nak makan tu ade banyak sayur, ginilaa selalunye aku buat. Klu tak memang slowlaa ckit mood nak makan tu,huhuhu....


Published with Blogger-droid v2.0.4

5 comments:

Papa Mifz said...

oh kito geng la beb...den pun tak brp nak mkn sayur...hehe

ikatankasihku said...

kita geng jugak..tak suka sayor...hehe

whitecappuccino said...

Ishh! macam budak2 tak makan sayur nih! anak2 akak pun samala..makan mee ke hapa, sayur tolak tepi. mak n ayah hantu sayur!

Telor Power said...

isk2....
sayur adalah kegemaran ku

Mr.Clive said...

gatal tu gatal macam mana bro?hahah XD