My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 5 March 2012

Sape setuju angkat tangan...

Sebenonya cadangan yang nak dibuat ni bukan kat Malaysia yek tapi kat Indonesia nun. Cadangan apa?...

"Gaji beribu-ribu penjawat awam lelaki dimasukkan ke akaun isteri mereka sebagai langkah kerajaan tempatan untuk menghentikan mereka daripada menjalinkan hubungan dengan perempuan lain.

Pejabat Pentadbir Gorontalo di utara Sulawesi mengeluarkan saranan itu dan berkata ia akan dapat membantu mengawal wang yang biasanya dibelanjakan untuk wanita simpanan.

Jurucakap kerajaan berkata, lelaki biasanya tidak dapat mengawal perbuatan mereka sekiranya mempunyai banyak wang dalam poket.

Saya yakin ia dapat mengurangkan hubungan dengan perempuan lain yang akan menjatuhkan institusi kekeluargaan".


:-> Agak2 blogger lelaki setuju tak? Blogger pompuan takyah tanyelaa kan, mesti sume setuju aku rasa....huhuhu.


Published with Blogger-droid v2.0.4

9 comments:

Telor Power said...

aku setuju......SANGAT!

Ayen... said...

Telor Power - pergghhh!!!ni klu pompuan tau mesti berebut nak jdkan awk suami bang,hahaha...

Pen Biru said...

SETUJU!!! hahahah

ikatankasihku said...

setuju, da masuk duit je, kad kene sorok..kui3

c'axoera ヅ said...

SAYA SETUJU BANGATTTTTT! hahahaha

Papa Mifz said...

den tak setuju!!

Telor Power said...

SANGAT disini dlm nada perli....
hahaha

delarocha said...

banyak Cantik!!!!

Mr.Clive said...

ini namanya diskriminasi...ingatkan semua lelaki ni mengejar pompuan je keje ke?kalau duit tu masuk poket isteri,sapa boleh gerenti dorang tak main kayu tiga pulak?zzz

tak nak angkat tangan sebab bantah seribu kali bantah!