My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 8 March 2012

Tiada motif...

Guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari... Ye ke? Tapi yang pasti aku memang jarang sangat2 kencing berdiri. Aku suka kencing sambil duduk mencangkung,ihiks...

Eh apa motif aku buat n3 ni? Ntahlaa takde apa2 pun tapi mungkin sebab aku ni baru balik dari tandas kot. Jangan marah yek sahabat2 sume,hahahaha....


Published with Blogger-droid v2.0.4

15 comments:

akuadalahaku said...

bagus!

Ayen... said...

akuadalahaku - yang mane satu bagusnye....huhu.

Papa Mifz said...

dah basuh tangan ke belum bro...hehe

syariza09 said...

hahaha...lbh afdal kalo duduk kan kan kan *_*

Pen Biru said...

hahahahah..merepek betolla

Pen Biru said...

hahahahah..merepek betolla

Ayen... said...

Pap Mifz - hahahaha..mestilaa basuh bang,kuang asam awk.

Ayen... said...

Pen Biru - merepek yek,hehehehe....

Ayen... said...

syariza09 - tau xpe dan kwn semestinyelaa pilih yg afdal.....ihiks.

Mr.Clive said...

hahaha aku tak tau apa motif nya tapi laayaaan aje bro!kehkehkeh XD

Telor Power said...

aku suka kencing berlari sambil lompat2 hahahaha

ok aku tipu

ikatankasihku said...

haih,ayen , ayen...

Ayen... said...

Mr.Clive - hahaha...layan bang jgn x layan.

Ayen... said...

Telor Power - ye ke tipu...kwn rase mcm ye je bang,kahkahkah...

Ayen... said...

ikatankasihku - ape ayen,ayen...ihiks.