My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 3 March 2012

Makan gaji butakah aku?...

Arini aku keje sebab skolah aku ganti cuti aritu. Ikutkan klu aku tak datang pun takpe sebab budak2 bukannya masuk makmal pun.

Geng2 makmal lain sumenya tak datang. Aku sorang je datangnya....hehe. Nape aku rajin sangat? Takde yang pelik pun.Sebabnya ialah skolah anak2 aku pun skolah jugak arini.

So klu aku duk melepek kat umah nanti dieorg balik skolah aku kena pegi ambik jugak kan. Dari itu baiklaa aku pegi keje. Lagipun arini guna jadual ari jumaat so pukul 12 dah balik. Bukannya cbuk pun, datang pagi bukak pintu makmal bace paper sambil dengar radio.

Pastu pegi sarapan kat kantin lepak, sembang ngan cikgu2 dah pukul brape dah....ihiks. Abih kat kantin pegi pulak merayap sane sini sedar2 dah nak balik,kui3...

Tapi korang tak boleh cakap aku makan gaji buta kan sebab klu ikutkan aku tak datang pun takpe tapi aku sendiri yang ikhlas nak datang, so? So what? Whats up bro. Lu pikirlaa sendiri,hahaha...


Published with Blogger-droid v2.0.4

16 comments:

ikatankasihku said...

peh,,,speak london..so what lak tu..kui3
kantin ea..hahahahaha

Ayen... said...

ikatankasihku - tu jelaa sepatahnye yg reti sebut.tu pun xtau ape maknanye......kahkahkahkah.

akuadalahaku said...

sib baik ada hafal lagu metallica dulu,jadi paham la gak bahasa london tu.

lisa said...

tak makan gaji buta, malah rajin sebab pergi kerja. hehe :D

Telor Power said...

rasanya tak kot....hahaha
standard ar tu kan...dah kerja mcm tu nak wat mcm mana?

delarocha said...

mengisi masa lapang namanya tu..huhu

a.samad jaafar said...

Yg ni gaji celik kot.. Bagus.. Rajin bekerja tanpa ada rasa berkira

Ayen... said...

akuadalahaku - hehehe...nasib baik klu x kena tgk kamuslaa yek,ihiks...

Ayen... said...

lisa - rajin ke?..time kasihlaa,hahaha...

Ayen... said...

Telor Power - lega rasenye sbb awk paham.....kuang3,ihiks.

Ayen... said...

delarocha - kahkahkahkahkah....

Ayen... said...

a.samad jaafar - gaji celik?hahahaha...perkara x membebankan,nak brkire buat ape kan.

Mr.Clive said...

hahaha relax la bro.xde org pikir awk dpt gaji bute pun...kehkehkeh

ini namanya initiative! hoho

Mr.Clive said...

selamat monday bluesss bro!hahah XD

Ayen... said...

initiative yek,huhuhu...hepi monday bluesss too bro.

Papa Mifz said...

yg penting kedatangan tu kan...hehe