My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 4 February 2012

Bila orang pompuan berkumpul...

Sebelum aku mulakan coretan aku ni terlebih dulu mintak maaf banyak2 yek. Bukan apa, aku taulaa tak sume orang pompuan sama macam yang aku nak cakap ni kan.

Aku sekarang tengah tunggu anak aku tranning taekwondo. Sebelah aku ni adelaa sekumpulan makcik2 termasuk makcik jaga skolah ni duk berkumpul. Siap bentang tikar lagi.

Bila dah berkumpul tu topik2nya mak aiii. Malu aku dengar. Pendek cite, ade sorang budak kecik dalam 2 tahun lebih kot datang nak susu. Ntahlaa anak ke cucu salah sorang darinya.

Member sorang tu pun terus cakap 'bagilaa kopek(buah dadalaa,hehe...) awk tu'. Yang lain gelak, pastu ada yang nyampuk, 'ada lagi susu tu'. Jawab pulak tuan badan, 'ada ckit lagi tapi untuk laki laa'. Masing2 gelak sume.

Aku punya malu tuhan je yang tau tapi dieorg buat macam aku ni takde kat situ. Dahlaa dekat ngan aku, cakap kuat pulak tu masing2.

Sepanjang kat sini dari tadi, banyak lagi topik2 lucah yang dieorg bincang tapi cukuplaa satu topik ni je aku cite, yang lain biarlaa rahsia...hahahaha.


Published with Blogger-droid v2.0.4

12 comments:

Telor Power said...

kehkehkeh stail la....topic perbincangan tu.xsangka plak bleh sembang begitu kaum hawa nie... maknanya lelaki dan perempuan tak jauh beza la bila bersembang kan?

Ayen... said...

Telor Power - beza tak beza kwn malaslaa nak cakap sbb member blog kwn ni ramai yg pompuan kang tak psl2 kwn kena boikot....huhuhu.

LadyBird said...

perempuan tua kot yg mcm tu... eiii x senonoh..

Papa Mifz said...

kadang2 pompuan lagi lucah dari lelaki kan...hehe

whitecappuccino said...

buat malu kaum wanita jer..cakap pulak macam tu di tempat awam sampai lelaki boleh dengar..isshhh! tak senonoh la.

Ayen... said...

LadyBird - ye ke yg tua je mcm tu?ermmm ntahlaa.....ihiks.

Ayen... said...

Papa Mifz - no komen bang sbb kwn takut nanti ramai plk yg marah kat kwn ni kang.......kui3.

Ayen... said...

whitecappuccino - tulaa pasal,kwn yg dengor ni pun naik malu.ish3...

a little less conversation said...

kiut tul topik dorg..makcik, nk join!! kah kah kah

Ayen... said...

a little less conversation - kiut kan,nak join mehlaa dtg kuantan.......haha.

ikatankasihku said...

biasalah org pompuan..mcm x phm lak..he3..tu terapi minda gak tu

Ayen... said...

ikatankasihku - hahahaha....banyaklaa terapi minda gitu.