My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 4 February 2012

Nak berkawan tapi tak reti...

Budak yang pakai skirt tulaa anak ke cucu tak taulaa pada salah sorang makcik dalam n3 aku sebelum ni. Lpeas minum susu tu dia pun datanglaa kat anak aku, baby...

Yang aku kelakonya bila tengok sorang pegi sana sorang lagi ikut. Pastu sorang pegi sini sorang lagi ikut.

Riuh masing2 tapi tulaa bila yang tu bercakap yang ni tak paham yang ni bercakap yang tu pulak tak paham,ihiks...


Published with Blogger-droid v2.0.4

8 comments:

LadyBird said...

comelnye.. mula2 mmg mcm tu kot.. hihihi..

whitecappuccino said...

Budak2..malu lagi tu..pas tu ok la kot.

Ayen... said...

LadyBird - agaknyelaa kan....hehe.

Ayen... said...

whitecappuccino - betul..mula2 je malu pastu berpeluk2 masing2,ihiks...

azLiNa MiLan HasHim said...

wah wah wah . mesti hepi kan tengok anak hepy ! =D

Ayen... said...

Milan - yelaa cik milan mmg seronok klu x caye cer kawen cepat ckit,ihiks...

Papa Mifz said...

dah besor nanti jd kwn baik nih...hehe

Ayen... said...

Papa Mifz - harapnya gitulaa tp x kenal dah kot sbb jumpa ni pun kebetulan je...hehe