My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 28 February 2012

Salah sms lagi...

Lagi pasal orang tersalah anto mesej kat aku. Klu sebelum ni pasal nak tanya petua mcmane nak goreng kuih bom tapi tak nak bagi meletup kan,hahahaa...

Tapi kali ni aku rasa mgkin penganto atau penerima mesej tu orang belah2 utara. Nape aku cakap gitu? Sebab mesej dia berbunyi "depa dh turun pkok pi cept skit(THE BOSS)"...

Betul tak aku cakap tu orang utara. Yelaa dah klu depa,depa pi,pi sume tu. Tak kanlaa orang kelantan cakap gitu, setuju?....ihiks.

Satu kes lagi pasal orang mintak topup ngan aku. "Tpup clcm rm10 ada x?"... Aku tak kenal pun nombor tu.

Tak kenal tu satu hal dah tapi yang geram tu waktu yang dia mintak. Skali dia mesej pukul 2.51am pastu skali lagi pukul 4.57am... Kan time2 gitu orang duk syok tido,huhuhu...


Published with Blogger-droid v2.0.4

14 comments:

ikatankasihku said...

nombor ayen tu leh campak ke laut dah tu..gunalah nombor baru..hahahaha

Mr.Clive said...

hahaha
kekadang suka layan balik org yg salah anta msg ni...kehkehkehhh

c'axoera ヅ said...

hahahahahah same here...pernah sekali tu sms berbunyik gini "abang saya dah tunggu kat sini, abang kata nak dtg tapi tak dtg"

celah mana saya nak jadi abang hahaha

Pen Biru said...

ayen..hati2 dgn jenis sms mintak topup tu.sy pun ada buat repot polis baru2 ni..no pun masih ada.rasa cm nak publish kt blog je. tapi takut ganggu siasatan polis pulak

Papa Mifz said...

buat dapat msg ' i love you ' lak malam2...haa tak pasal org rumah mengamuk...haha

a.samad jaafar said...

Ate,,minum la ayo tu kome..

yg ni konpem dari aku hahaha..

Ayen... said...

ikatankasihku - syg nombor ni wehhh....hehe

Ayen... said...

Mr.Clive - xnaklaa bang,sian kat dia,huhu...

Ayen... said...

c'axoera - hahahahaha...mcm2 kan.

Ayen... said...

Pen Biru - ish...ye ke?tp sy x penah layan klu nombor yg x kenal,ihiks...

Ayen... said...

Papa Mifz - kuang3....hahaha.

Ayen... said...

a.samad jaafar - kahkahkahkah....ayat awk bang,kwn kenal sgt.....hehe.

akuadalahaku said...

salah mesej? kadang-kadang layan kan jer..hee..

Ayen... said...

akuadalahaku - xnaklaa takut melarat nanti....hehe.