My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 29 February 2012

Tak boleh tiru,tak aci...

Minggu ni bebudak sume periksa so aku rileklaa ckit sebab dieorg tak masuk makmal.

Arini tetiba cbuk pulak sebab start pukul 11am ni sampailaa petang nanti aku kena jaga periksa eksperimen kat makmal. Cbuknya sebab budak2 ni kena masuk 20 sahaja dan yang selebihnya kena tunggu kat luar.

Pintu makmal pulak tu kena tutup, takut yang kat luar mengintai,huhu... Setiap orang diberi masa 10 minit.

Mengikut taklimat tadi selepas abih satu kelas, sume kena masuk dalam makmal semula untuk di kuarantin sehinggalaa kelas lain datang dan kelas tadi pegi ke makmal lain pulak.

Aku rasa berat tugasnya nanti sebab nak kena jaga yang buat kat dalam takut meniru dan yang kat luar pulak nak kena pastikan tak buat bising.

Budak2 kan paham2 jelaa dah klu duk menunggu ramai2 mujurlaa tak bising. Apa2 pun aku akan cuba jalankan tugas dengan sebaiknyalaa. Degil2 sangat tengkinglaa makannya nanti,hehehe...


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

akuadalahaku said...

kat sekolah rasanya tak pernah meniru tapi kat kolej,biasa! heee...:D

Ayen... said...

akuadalahaku - yelaa kat skolah dulu takut sbb budak2 lagi kan,kat kolej berani sbb dh besor.....haha.

ikatankasihku said...

sesekali meniru ape salahnyer

Ayen... said...

ikatankasihku - mane boleh sesekali pun sbb nanti dari sesekali jadi dudua kali pulak,kui3....

Telor Power said...

kalau aku amik pastu meniru boleh tak yen...?

nanti aku sogok la nasi lemak kat kantin sekolah ko tu hahaha

Ayen... said...

Telor Power - hahahaha...sorilaa bang sbb nasi lemak kantin skolah kwn ni x sedaplaa.klu kat luar mgkin akan dipertimbangkan,hehe...