My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 1 February 2012

Yang aku takut n geli...

Aku tak paham mcmane orang boleh siap pegang, bileh siap letak atas bahulaa kat leherlaa. Eeeeeeee....

Terus terang aku cakap memang dari dulu lagi aku klu tengok dua mende ni, usahkan depan2 klu tengok dalam tv skalipun pasti akan menggeletar badan aku sebab geli.

Aku rasa klu korang bagi aku rm50 skalipun suruh pegang, rasanya tak pegang pun takpe. Ntahlaa sebab apa, mungkin kulit dia tu kot.....hehe.


Published with Blogger-droid v2.0.4

16 comments:

shahdiana said...

hehe...kita pun sangat geli..tambahkan cicak lagilah sangat geli-gelian gitu....

delarocha said...

alah bisa tegal biasa... cuba pegang selalu, nnt biasa lah..hik hik hik

Telor Power said...

RM 1/2k tuk pegang+letak di tengkuk + cium kepala dia.

Papa Mifz said...

ular kalo kat zoo tuh pernah la pegang..tapi katak xmo la..jijik...hehe

Kalamhati said...

heheee geli gak!

Encik Suami said...

geli je kan?maksudnye tak takut la.cume perlu keberanian je.

new entry (>.<) Akhirnya..Aku Dapat Kau (>.<)

Ayen... said...

shahdiana - yelaa awk org pompuan mmg patutlaa geli kan...hehe.

Ayen... said...

delarocha - xpelaa mmg xkan cuba rasanye kot,hahaha...

Ayen... said...

Telor Power - kahkahkahkah....kuang asam awk.x sanggup jugak lg rasenye tu,huhu...

Telor Power said...

ayen : ok peluang ditutup, selamt duit aku

Ayen... said...

Papa Mifz - oklaa awk klu gitu sbb kwn ni x kirelaa kat mane pun mmg xkan peganglaa....ihiks.

Ayen... said...

Kalamhati - hehehehe...samalaa kita yek.

Ayen... said...

Encik Suami - klu dah geli tu takut pun yelaa bang.....huhu.

Ayen... said...

Telor Power - yelaa tu konon2nye.....hahaha.

ikatankasihku said...

dua2 yg awok geli tu, dua, dua tu koi pegang... nak nak ular..memang syok lilit buat selendang...katak tu picit2 jer buat sabon mandi.. :)

Ayen... said...

Eeeeeee.....idoklaa kwn,huhuhu...