My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 23 February 2012

Sori,abang terpakse pegang yek...

Abang ke?kuang3..... Yelaa kan klu pakcik kang nampak tua sangat pulak,hahaha...

Tadi mase dieorg buat eksperimen adalaa bahan kaca yang pecah. Bila dah pecah tu terkenalaa pulak tangan budak ni. Banyak gak darah yang kluar. Tak berenti pulak tu,huhu...

Aku tak pasti samada dieorg ni main2 ke atau pun tak sengaja. Dieorg duk dalam kumpulan belakang, aku ngan cikgu duk kat depan mase tu.

Sedar2 datang kat aku tunjuk tangan dah berdarah. Aku pun ambiklaa first aid dan cuci tempat luka guna dettol ape sume.

Dah nak cuci tu tak kan laa nak sebelah tangan je, makanya terpakselaa abang ayen ni pegang tangan adik tu yek. Pastu mase nak pakaikan pelekat tu sekali lagi terpakse abang ayen pegang,hehehe...

Korang pun jangan anggap yang bukan2 pulak yek sebab aku bukan nak pegang sangat tu tapi terpakse. Mesti korang cakap elleehhh ye ke terpakse tu,hahahaha.... Betullaa weehhhh, tak tipu ni....ihiks.


Published with Blogger-droid v2.0.4

26 comments:

BENA said...

boleh tak nak luka tangan jugak ? HAHAHA :)

Pen Biru said...

ek eleh..ye la tu..

Papa Mifz said...

amboi2...ingat sikit isteri kat rumah tuh...haha

delarocha said...

bang, tangan saya lenguh la, boleh urutkan?

Ayen... said...

BENA - boleh tapi klu masih skolah kat smartlaa,hehe...

Ayen... said...

Pen Biru - hehehe...iyelaa.

Ayen... said...

Papa Mifz - kena bagi2laa antara yg kat umah dgn kat tempat keje,kuang3.....hahaa.

Ayen... said...

delarocha - bkn xnak tlg org lelaki bang tp keutamaan utk org pompuan sbb dia kan kaum yg lemah....kahkahkahkah.

Lina said...

abang konon hahaha...xpelah adik percaya apa yg abang tulis tu kuikuikui

Mr.Clive said...

nasib baik ade abang...kalau x....hahaah setailo la bro! :D

Telor Power said...

hebat betul la ABG ayen ni...kehkehkeh

Ayen... said...

Lina - hahahaha...nakallaa adik lina ni tp time kasihlaa sbb caye kat abg ayen yek,hehe...

Ayen... said...

Mr.Clive - tulaa psl,buatnye mase kena tu kwn xde kat lab jwbnye mampusss kwn.huhuhu...setailo ek,awk pun same gak setailo bro,ihiks...

Ayen... said...

Telor Power - menganjing nampak....kuang asam,hahaha...

eita said...

boleh percaye ke ni hah?
kihkihkih

Telor Power said...

ayen : takda lah....kehkehkeh. macam doktor tu. nebat lah

Ayen... said...

eita - hahahaha....bolehlaa kak.

Ayen... said...

Telor Power - kwn taulaa awk saje bang,hehehe....

whitecappuccino said...

tak pe la niat nak menolong kalo tak tambah mudarat tu.

a.samad jaafar said...

takpe pegang jari.. jgn pegang kaki sudah.. err.. best la ko.. dpt pegang tgn..kihkihkih..

Ayen... said...

whitecappuccino - time kasih cikgu yek sbb memahami saye,hehehe....

Ayen... said...

a.samad jaafar - best kwn kan bang,hahahaha..

Sham said...

salam kenal...

iye ke...?hee takpe aku pecaya...

i folow u la bro...

ikatankasihku said...

abg ayen memang baik (sambil dua2 tgn ke bahu dan mata ke atas )

Ayen... said...

Sham - time kasih bro sbb sudi singgah sini.time kasih sbb caye kat kwn ni.time kasih jgk sbb sudi follow....hehehe.

Ayen... said...

ikatankasihku - hahahahahaha....aptb.