My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 29 February 2012

Taji tak tumbuh lagi ni...

Pasal periksa amali (eksperimen) tadi. Masuk je dalam makmal, aku bagilaa penerangan ckit sebelum dieorg mula buat eksperimen.

Yang kelakonya cuba korang tengok dalam gambo tu. Oleh kerana aku tak suruh duduk, makanya sume buat sambil berdiri....hahaha.

Patutlaa lepas aku cakap masa diberi cuma 10 minit, masing2 tak sampai 5 minit dah siap,ihiks... Ginilaa budak2 tingkatan satu, klu tak suruh duduk, tak duduklaa dieorg.

Taji tak tumbuh lagi. Cuba tengok bila dah naik tingkatan dua, tingkatan tiga, haaa itu jam korang taulaa eksyennya.

Gambo satu lagi tu yang tengah menunggu kat luar. Masing2 malu nak pandang sebab aku cakap gambo ni akan kluar dalam metro esok,hahaha...

Keseluruhannya mereka semua mendengar katalaa, takde yang berani nak buat bising sebab aku cakap klu bising aku akan potong 2 markah. Tipu sunat takpe kan,kui3...


Published with Blogger-droid v2.0.4

10 comments:

Mr.Clive said...

hahaha setailo la...kaki buli ni...kehkehkehhh :P

Ayen... said...

Mr.Clive - hahahaha...bkn nak membuli sgt bang tp budak2 ni xleh bg muka sgt,nanti berlemak....ihiks.

whitecappuccino said...

disiplinnya dorang ni..tapi ayen amik kesempatan buli ek???

Ayen... said...

whitecappuccino - tingkatan satu kan cikgu,mesti disiplin tinggi lg.buli ke tu?hehehe...

ikatankasihku said...

huhuhu..suka menyakat budak ek

Papa Mifz said...

masuk metro femes dik oi...haha

Ayen... said...

ikatankasihku - skali skale tak salah kan,hehehe...

Ayen... said...

Papa Mifz - mgkin dlm ati dieorg,klu betul xpe gak tp ni mesti tipu....hahahaha..

Telor Power said...

hahahaha suka2 ko yen buli budak2 tu.
patut nampak berdisplin

Ayen... said...

Telor Power - mule2 nilaa bang nk disiplinkan sbb klu dah byk lemak nanti susah dah...hehe.