My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 3 July 2011

1Murid 1Sukan 1Malaysia 1Segala2nya...

Aku rasa semalam bukan skolah aku je tapi semua skolah kat negara 1Malaysia ni telah mengadakan pogrem 1Murid 1Sukan yang mana semua murid/pelajar kena berlari. So kat sini aku tunjukkanlaa beberapa keping gambo yang sempat aku snap untuk pogrem larian skolah aku pagi semalam.
Skolah aku ni bukan skolah rendah tapi adik ni apa cer... Ntahlaa anak cikgu mana ntah ni.
   
 
Ni antara beberapa keping gambo pelajar2 yang aku snap...
Yang cikgu ni pulak aku tak tau diaorg berlari ke atau dalam perjalanan nak pegi kenduri kawen. Siap dengan henbag lagi tu,hehe... 
Peace!!!...
Dan yang ni merupakan antara pemenang yang berjaya mendapat tempat 10 kebawah. Sebenonya selain acara larian ni skolah aku buat jugak beberapa acara lain tapi oleh kerana aku main bola sepak maka tak sempatlaa nak snap gambo2 acara lain,huhu...

2 comments:

makdara TERdiva said...

abah MDT pun ade join kat sekolah cucu dia..siap dpt no 1..haha!

Ayen... said...

MDT - ye ke???...hebatlaa klu gitu abah makdara ni yek,hehe...