My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 17 July 2011

Dah x boleh berpisah...

Adik dan Flaxonase ni memang dah tak boleh nak dipisahkan lagi. Sebabnya ialah kecik2 lagi dah kena resdung. Nak buat mcmana kan, dah ketentuan Ilahi. Samalaa jugak macam ibu dia tapi ibu dia tak gunalaa spray ni sebab spray ni untuk budak2 je...

Sebelum ni bangun pagi je bersin tak henti2. Klu bersin saja takpe jugak ni skali dengan hingus2 kluarnya. Sejak guna spray ni Alhamdulillah dah ok tapi takleh berentilaa, klu berenti akan ada semula nak2 bila cuaca sejuk.

4 comments:

pena rozie said...

Kecik-kecik dah kene ek....

Ayen... said...

pena rozie - tulaa pasal akak,nak buat camne kan.....huhu.

miloais said...

kesian kat sheols...

lebih kurang ngan my son... allergic... kena kat mata - kalo makan seafood - mata gatal2 n bengkak

sabar lah ye!

Ayen... said...

miloais - resdung ni pun klu teruk sgt akan buat dia gatal/sakit mata jugak akak...