My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 19 July 2011

Padan muka kau...

"Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu menolak permohonan Mohd Ashraf Hafiz Abdul Aziz,26 yang mahu menukar namanya kepada Aleesha Farhana Abdul Aziz, semalam. Mohd Ashraf mengemukakan permohonan pada 25 Mei lalu selepas melakukan pembedahan menukar jantina di Hatyai, Thailand pada 2009".

Dah macamana sekarang?.. 'Anu' dah tukar tapi nama pulak takleh nak tukar,huhu... Klu dia tanya aku, maka aku akan jawab PADAN MUKA KAU.

6 comments:

miloais said...

tapi kesian gak lah kan...

baca kat star paper kalo tak silap
mak dia tau pasal anak dia ni
tapi kenapa tak halang???

camne nak teruskan hidup tu????
ke... nak lari gi oversea cam budak fatinee dulu tu ker???

makdara TERdiva said...

kecik ati Aleesha Farhana kalau dia baca..ekekekeke

azLiNa MiLan HasHim said...

ish3x. macam2 perangai manusia sekarang nie .

Ayen... said...

miloais - dgr cite mak/ayah dia x setuju tp budak ni degil....

Ayen... said...

MDT - kihkihkih....cantek nama tu kan,Aleesha Farhana,ihiks...

Ayen... said...

Milan - biasalaa tu tanda2nya dunia ni dah nak kiamat....