My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 6 July 2011

Buta mata buta hati...

Aku tak tau nak kata apa lepas baca berita dalam paper arini. "Orang buta kuat nafsu", perkosa anak walaupun dah ada dua orang isteri. Kelako ada, rasa tak logik pun ada.

Kejadian ni bukan kali pertama tapi dari tahun 2007 dan yang terbaru hujung bulan 6 baru2 ni. Yang tak logiknya pada aku ialah anak yg dia rogol tu dah 18 tahun umurnya. Beso panjang dah, tak kan laa takleh nak lari dah tau bapak nak rogol. Kan bapak awak tu buta.

Dan yang kelakonya pulak dia mengaku kat mahkamah yang itu adalah kesalahan besar dan memohon maaf pada isteri, keluarga dan anak kerana perbuatan dia tu sebab katanya dia tak tau apa yang dia buat itu menyalahi undang2,hahaha.... 

Tak kelako ke bunyinya tu. Giler... Akhirnya tau undang2 ke tak tau ke, buta ke kenalaa jugak 18 tahun penjara dan 10 sebatan. Aku doakan semoga dia insaflaa pasni...

4 comments:

makdara TERdiva said...

seram baca citer2 mcmni..
mintak dijauhkan lah

Ayen... said...

MDT - tulaa pasal dunia akhir zaman ni semua perkara berlaku tanpa kita sangka...

Azreem said...

MasyaAllah..apa nak jadi dengan orang zaman sekarang ni..

Ayen... said...

Azreem - sama2laa kita beringat sebab banyak sgt dah perkara yg pelik2 jd skrg ni....