My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 8 July 2011

Luasnya nganga...

Tak tau kenapa semalam aku rasa ari yang paling banyak kali aku menguap. Nak kata malam sebelum tu aku tido lambat, rasanya pukul 11 dah naik tido. Biasanya pukul 12 lebih pukul 1 lebih baru naik tido, tak pulak ngantuk.

Tapi apa yang aku nak cite ni ialah masa aku pegi jalan2 kat umah cik google aku tertengoklaa gambo makcik kat atas tu. Oleh kerana macam kebetulan kena ngan keadaan aku maka teruslaa aku cilok gambo ni,hehe...

Mengantuk betul agaknya tu kan. Aku rasa klu letak bola tenis mau ngam2 muat,hahaha... Kot ye pun makcik, tutuplaa ckit mulut tu bila menguap. Kesian aku nengok member sebelah tu macam tengah menahan nafas disebabkan tak tahan dengan aroma yang dikeluarkan,ihiks...

4 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

tu dia......baik punya nganga makcik tuh hahahahahah! :)

~nadyahoney~ said...

biasa la tu, lagi tido cpt lagi ngantuk

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - hahahaha...mesti ceramah yg dia dgr tu membosankan,ihiks...

Ayen... said...

nadyahoney - sebab tu abg ayen tido lambat sokmo,hehe....