My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 13 July 2011

Pospon dulu...

Ikutkan aritu memang aku nak tutup dah aku punya akaun Fb. Sebabnya???... Banyaklaa sebab musababnya dan salah satu darinya ialah 'bosan'. Sampai je masa aku nak tamatkan riwayat Fb aku tup tup tetiba aku nengok ada sorang pompuan add aku.


Bila aku buka akaun dia nengok gambo profile pic rupa2nya laki dia tu orang yang dah berbelas tahun aku cari. Isteri dia ni pulak sama2 belajar Taekwondo ngan aku masa kat IlpKL tahun 90an dulu.
Kenangan dulu2...
Dan sekarang makin ramai geng2 IlpKL dulu baik lelaki/pompuan yang aku jumpa semula. Yang tinggal dekat dengan aku pun ada tapi boleh tak tau,ihiks... Insyaallah nanti klu berkesempatan aku akan jumpa korang semua dan buat masa ni hasrat untuk tutup akaun Fb terpaksa di pospon dululaa,hehe...

8 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

berguna gak fb ni yek, dpt jumpe kengkawan lama :)

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - mmg berguna kak tp buruknya pun byk gak kan,biasalaa tu setiap perkara pasti ada baik dan buruknya btl x....

makdara TERdiva said...

seronok bila dapat jumpa balik kawan2 lama.. :)

Ayen... said...

MDT - mmg seronok sangat2,teruja plk rasenya.....hehe.

- zuriey - said...

tak payah lah tutup..biarkan je..leh add nanti..hehe

azLiNa MiLan HasHim said...

kesimpulan nye . jangan tutup fb . hik3x! =)

Ayen... said...

- zuriey - hehehe....silakanlaa,kwn tungguuuuu,ihiks...

Ayen... said...

Milan - cikgu milan punya psl,Insyaallah laa......kihkihkih.