My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 26 July 2011

Memang betul2 tido mati...

Sian pulak aku nengok makcik kliner kat skolah aku ni tadi. Dia datang kat aku nak beli topup, aku tanyalaa nape semacam je nampak. Katanya nak tepon anak dia sebab semalam dia anto anak dia ke stesen bas nak balik asrama skolah kat pekan.

Tup tup ada sorang kondakter bas yang dia naik tu tepon bagitau yang anak dia dah sampai kat muadzam shah. Maknanya dah terlajak jauhlaa sebab dia tertido dalam bas,hahaha... So kondakter tu bawaklaa balik tido kat umah dia.

Aku tanya makcik tu anak dia lelaki ke pompuan. Dia kata lelaki, tingkatan 2. Tapi yelaa kan baik lelaki ke pompuan ke klu dah nama anak, mak mana yang tak risau kan...

10 comments:

op anaz said...

Mujur kondakter tu ok.....dapat lah menumpang tdo kat rumoh die..

miloais said...

hati seorang ibu
kalo dah nama yg ditimpa masalah tu anak
tak kira lah - kecik ke besor - single ke dah kawen ke...
ibu nya tetap jugak risau kan!

syariza09 said...

sib baik lelaki, kalo pompuan bahaya gak tu..ada gak pompuan yg tido mati tau...tp bkn saya ler =)

Ayen... said...

op anaz - tulaa tp klu dlm cite melayu mesti umah yg dia tumpang tu plk ada anak dara pastu terpikat kan,hahaha....

Ayen... said...

miloais - betul tu kak milo,memang kwn setuju sgt2 ngan awk.naluri seorang ibu kan...

Ayen... said...

syariza09 - hahahaha....ye ke 'saya' tu x penah tido mati.ihiks...tp lelaki pun bahaya jgk skrg ni sbb org zaman skrg dah x memilih kan,haha....

pena rozie said...

Cian betul la. Nasib baik kondakter yang baik ati. Kalau tak... Sekarang tak kira anak lelaki ke perempuan. Semua kene berati-ati.

Ayen... said...

pena rozie - betul tu kak PR,nafsu orang skrg ni mmg pelik.mintak djauhkanlaa yek...

~nadyahoney~ said...

perghhh, jauhnya la terlajak..

Ayen... said...

nadyahoney - sbb tu org kata dia ni betul2 tido mati,hehe....