My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 21 July 2011

Bang,ada rokok tak?...

Petang tadi masa aku kluar dari sebuah bank tu, elok je nak naik motor tiba2 datang sorang mamat tu pegi kat brader belakang aku. Pastu aku dengar dia tanya brader tu, bang ada rokok tak?

Memula tu aku ingat member dia saja2 bergurau. Lepas brader tu cakap takde, mamat tu datang pulak tanya aku. Dengan aku sorilaa bro, gua tak isap rokok. Pastu aku nengok dia pegi pulak kat sorang brader yang duk menyandar kat toyota camry.

Brader tu masa tu tengah cakap tepon sambil isap rokok, maka terbuka luaslaa peluang dia nak dapat rokok dan betul agakan aku memang dia dapat apa yang dihajati. Klu tak keje oklaa jugak tapi masa tu dia pakai uniform 'pos malaysia' maknanya mungkin baru balik keje. Bengong betul mamat tu kerana ketagih rokok sanggup buat muka tak malu datang menagih simpati orang ramai. Giler....

14 comments:

op anaz said...

macam2 manusia zaman sekarang ni...haha

Ayen... said...

op anaz - kwn pun x paham dengan manusia jenis gini....huhu.

op anaz said...

haha...jenis selamba muka tebal gamoknya...

nazira said...

Hmm.. ada gak orang jenis cm ni yekkk.. mcm2 ragam la..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

Ayen... said...

op anaz - muka pun masa tu kwn nengok mcm tengah lalok je....

Ayen... said...

nazira - mmg mcm2 dah org akhir zaman ni...

makdara TERdiva said...

lelaki ni memang pemurah dlm bab2 berkongsi rokok.. grrr

a.samad jaafar said...

hadoiii..apa jenis mangkok mamat tu yeop.. adeih.. bagi aku no tepon dia.. aku tarbiyyah dia sikit hihihi..

Ayen... said...

MDT - nasib baiklaa ayen ni x isap rokok.....ihiks.

Ayen... said...

a.samad jaafar - kahkahkahkah....klu kwn ada no phone mamat tu mmg kwn bagi dah bang kat awk tp masalahnya xde,ihiks...

pena rozie said...

Kalau rase x de duit baik jgn isap...

Ayen... said...

pena rozie - masalahnya tgk pd muka dia tu mcm tgh lalok/ketagih sgt2 dah akak wehhh......hehe.

mi2omar said...

xd pape tu, mamat tu nak tolong bro y ada toyota camry tuh.. bliau takut bro tu sakit sbb byk sgt isap rokok so mamat tu nak tolong habiskan..hahaha..=p

Ayen... said...

mi2omar - maknanya sakit kongsi sam2laa yek,hehehe.....kuang asam.