My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 27 July 2011

Baru reti bahasa...


Lokasi ni kat skolah anak aku. Apa yang aku nak tunjuk ialah pasal papan tanda kaler merah tu 'TEMPAT BERHENTI OKU SAHAJA',hehe... Dulu takde tapi baru je lagi dipacakkan ni. Sebabnya dah banyak kali dalam mesorat pibg duk kata masa nak anto dan ambik anak jangan berhenti kat pintu pagar, boleh mengakibatkan jem teruk tapi degil jugak.

Aku nengok lepas papan tanda ni ada barulaa masing2 tak berhenti kat situ, malu gamoknya kot,kuikuikui... Klu tak masing2 tak reti bahasa. Agak2nya klu boleh masuk keta sampai dekat kelas anak mau dieorg masuk ngan keta2 skali,ihiks...

4 comments:

GreenAppleKu.com said...

datang melawat tuan blog.

pena rozie said...

Biase la. KAdang kale manusia ni tak paham bile ckp. Kalau letak papan tanda br celik bijik mate.

Ayen... said...

GreenAppleKu - time kasihlaa sbb sudi datang....

Ayen... said...

pena rozie - tp ada jgk yg x paham sbb mcm cth kat stesen myk,kan kena mati enjin tp ada jgk yg degil x matikan enjin...