My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 27 July 2011

Tumbuh dalam sinki...

Minggu lepas budak2 ni buat eksperimen berkaitan kacang hijau. Biasalaa kan nama lagi budak2 sambil2 buat eksperimen sambil2 main. Aku tak taulaa dieorg sengaja ke atau tak sengaja pegi letak kacang hijau tu dalam sinki.

Aku datang keje esoknya tetiba aku nengok dalam sinki ada mende ni...
Tumbuh pokok kacang hijau. Aku rasa dua hari jugaklaa aku duk main cabut pokok ni. Mana tak dua harinya dah bila aku cabut yang ni esok kluar pulak yang lain makanya aku terpaksa kena banyak bersabor sebab takde arahlaa klu main ngan budak2, ginilaa kan.huhu...

6 comments:

miloais said...

nokk... pokok kacang hijau yg muda ni... makan mentah sedap beb...
kalo banyak - terus buat pecal!
hehehehe

hoih! mak mentua iols - jarang banget beli taugeh - 'tanam' sendiri guna kacang hijau ni!

miss nina said...

laaa... kreatif jugak budak2 ni
sihat betul taugeh tu

Ayen... said...

miloais - klu yg kita tanam xpelaa kak milo,ni yg kluar ikut lubang sinki.kembang tekak rasanya,kuikuikui....

Ayen... said...

miss nina - mmg kreatif tp x brape nak bertempat sbb x pasal2 sinki tu tersumbat,huhuhu....

pena rozie said...

Nape tak biarkan ajer. Nanti blh mkn kacang free.... hi..hi...hi...

Ayen... said...

pena rozie - hahaha...ye x ye jugak kan...